16 فروردین 1394
شماره خبر: 139732

تشدید بعد نظارتی شورای شهر در سال جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تشدید بعد نظارتی شورای شهر در سال جدید


دیدار نوروزی منتخبین مردم در پارلمان شهری با مدیران اجرایی شهرداری کرج در سالن ابن سینای ساختمان شهیدان نژادفلاح برگزار شد و ضمن آن رئیس شورای اسلامی شهر از تصمیم و عزم راسخ این حوزه، بر تشدید وظایف نظارتی و کنترلی خبر داد.
محمود دادگو در این دیدار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر انتخاب سال 94 به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: هدف خدمت به مردم در هر عرصه و با هر وظیفه باید بر اساس جلب رضایت خداوند باشد؛ به این منظور نیازمند همدلی و همزبانی واقعی و به دور از تکلفات و تملقات مرسوم می باشیم. رئیس شورای شهر به وظایف شورا در قبال شهرداری و مردم اشاره کرد و اذعان داشت: شورای اسلامی شهر کرج کوشید در سال گذشته با ابلاغ به موقع و کارشناسی بودجه شهرداری، این دستگاه خدمات رسان را برای برنامه ریزی به موقع و اجرای شایسته برنامه ها یاری نماید.
فعالیت در بعد نظارتی شورا تشدید می شود
دادگو بر ماهیت تصمیم گیر و نظارتی شورای شهر تاکید کرد و اظهار داشت: معتقدیم تقویت بعد نظارتی شورا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضروری است وظیفه نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر در تمامی سازمان ها، مناطق و ستاد تشدید شود. این مسئول ادامه داد: همچنین مقرر شده است در سال جدید تمامی مباحث و ایرادات مطروحه به صورت کارشناسی بررسی و مطرح شده و در ازای آن انتظار پاسخی مناسب از مسئولان و مدیران اجرایی شهری داشته باشیم. وی از دیگر مزایای کارشناسی مباحث در شورا را تسریع در امور و جلوگیری از طرح ایراد و اشکال از سوی نهادها و دستگاه های ناظر بر مصوبات عنوان کرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج همچنین خطاب به شهردار کرج، دستور آسیب شناسی از تمامی مناطق و سازمان های این دستگاه خدمات رسان را صادر کرد تا ضمن آن تمامی فعالیت های صورت گرفته مورد ارزیابی قرار گرفته و علل ضعف و نقاط قوت عملکردی حوزه ها شناسایی شود. دادگو بیان داشت: مبنا و شیوه ارزیابی در این بخش ها مطلقا باید بر اساس اصول کارشناسی انجام شود.
روابط بر ضوابط حاکم نشود
این مسئول به نقل و انتقالات و جابجایی های مدیریتی در شهرداری نیز اشاره کرد و با تبریک به مدیران جدید این دستگاه، بر ضرورت حاکم شدن ضوابط بر روابط تاکید کرد. وی در پایان گفته های خود خطاب به مدیران و حاضرین جلسه، تصریح کرد: بکوشیم با انتقادات سازنده به تقویت بدنه شهر بپردازیم و فضای انتقاد را به سمت انتقام پیش نبریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود