3 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 140841

بازدید معاون فرماندار از سازمان زیباسازی شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازدید معاون فرماندار از سازمان زیباسازی شهرداری کرج


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان کرج در دیدار با مدیرعامل سازمان زیباسازی این کلانشهر خواستار تلاش بیشتر برای حذف زوائد بصری و تقویت زیبایی های شهری به منظور تلطیف روحیه شهروندان و بهبود امنیت عمومی شد.
نشستی با عنوان «ساماندهی فضاهای تبلیغاتی شهر» صبح امروز در محل سازمان زیباسازی شهرداری کرج تشکیل شد که معاون سیاسی فرماندار شهرستان علاوه بر حضور در آن، از این سازمان خدمت رسان بازدید به عمل آورد و بر همکاری متقابل دولت و مدیریت شهری در بحث مقابله با اغتشاشات بصری و تلاش برای بهبود زیبایی و ساماندهی سیمای شهری تاکید کرد. در این نشست تخصصی طرفین بر اینکه فضاهای تبلیغاتی سطح شهر نباید مملوء از آگهی های تجاری باشد، تاکید کردند و خواستار نصب هرگونه تبلیغات شهری پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح قانونی شدند تا افراد حقیقی و حقوقی قادر به تشدید اغتشاشات بصری نباشند و برنامه ریزی های مدیریت شهری در این حوزه نیز با اختلال مواجه نگردد. الهام باقری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در این جلسه ضمن تشکر از حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان، ابراز امیدواری کرد که نتیجه نشست های کارشناسی کمک به زیباتر شدن ایران کوچک و مقابله با هر آنچه این زیبایی را تهدید کند، باشد. وی گفت: یکی از عمده ترین و مهم ترین دغدغه های سازمان زیباسازی تلطیف فضای بصری شهر با توجه به تعداد زیاد سازه ها و فضاهای تبلیغاتی می باشد که در این رابطه امید است با همکاری ارگان ها و نهادهای مربوطه بتوانیم ضمن تدوین و تنظیم سندی ارزشی با رویکرد فرهنگی، بومی و اسلامی به سمت ساماندهی فضاهای تبلیغات شهری حرکت کنیم. باقری یاد آور شد: در سال جدید با توجه به عنوان سال که مقام معظم رهبری آن را "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری فرمودند، سازمان زیباسازی شهرداری کرج در تلاش است با همکاری و بکارگیری متخصصین مربوطه در جهت تامین رفاه حال شهروندان گام بردارد و با همدلی صمیمانه در خصوص زیباسازی شهر از لحاظ منظر و سیمای شهری و رفع آشفتگی فضاهای تبلیغاتی اقدامات موثری را به ثمر برساند.
رضا عسگری معاون سیاسی فرمانداری شهرستان کرج نیز استقبال از صحبت ها و نقطه نظرات مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: جلساتی در خصوص تدوین شعارهای آموزش شهروندی، همکاری با NGOها و نهادهای غیر دولتی در فرمانداری تشکیل شده و خواستار همکاری و تعامل بیشتر از سوی سازمان زیباسازی می باشیم. پیشنهاد تدوین سند چشم انداز در حوزه تبلیغات شهری از پیشنهادات وی بود که نیاز آن در شهر ضروری و الزامی می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود