10 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141250

پایگاهای خبری ابزاری برای تقویت مدیران شهری در ایفای وظایف خود می باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پایگاهای خبری ابزاری برای تقویت مدیران شهری در ایفای وظایف خود می باشند


مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج گفت: موثرترین راه برای ایفای وظایف مدیران شهری و کسب مشارکت شهروندان، آگاه کردن آنان از مسایل و ارائه اطلاعات به روز، بادقت، متناسب و جامع از طریق پایگاه های خبری می باشد.
مظاهر سعیدی عنوان کرد: عملکرد «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» نسبت به رویدادهای مدیریت شهری از یک سو منعکس کننده نیازها و تقاضاها و مطالبات مردم و از سوی دیگر عامل اطلاع رسانی فعالیت های انجام گرفته از سوی مسئولان عرصه مدیریت شهری است. مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج افزود: عملکرد این پایگاه است که باعث آگاهی مردم از فعالیت های مدیران شهری، استفاده از خدمات ارائه شده و یا مشارکت آنها می شود و در مجموع ارتباط مستقیمی با مقوله توسعه شهری و به تبع آن توسعه همه جانبه شهر دارد. سعیدی اظهار داشت: «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» یکی از کلیدی ترین ابزار نرم افزاری است که نقش بسزایی را در آگاهی مدیران شهری نسبت به خواسته های شهر و شهروندان داشته و مدیران را در تحقق اهداف یاری می رساند. این مسئول تاکید کرد: بازخوردی که در اینگونه رسانه ها ایجاد می شود بهترین فرصت را برای مدیران شهری فراهم می کند تا از نظرات شهروندان آگاه شده و زمینه مشارکت فعال آنان را به شکل بهتری فراهم نمایند.
وی گفت: وقتی شهروندی در رسانه هایی که با آنها سروکار دارد درباره یک پروژه عظیم شهری که در شهر محل سکونتش در حال ساخت است آگاه می شود و از فواید آن بر زندگی روزمره خود کسب اطلاع می کند، مطمئنا همکاری بیشتری با مدیران شهر خواهد کرد و سهم خود را برای بهبود وضعیت محیطی می پردازد. مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج در پایان بیان کرد: از طریق اطلاع رسانی های پایگاه خبری مدیریت شهری کرج است که امروز حس همکاری و اعتمادسازی در میان شهروندان و مدیران شهری کرج ایجاد شده که این امر خود موجب رسیدن به توسعه شهری و افزایش رفاه شهروندان می شود و به آن شتاب می بخشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود