17 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141599

150 بازنشسته سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

150 بازنشسته سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج تجلیل شدند


طی مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و جمعی از مدیران شهری، 150 بازنشسته سازمان خدمات موتوری این کلانشهر تجلیل شدند و به پاس سالها کار و تلاش در این سازمان، لوح سپاس و هدایایی را از دستان مسئولان دریافت کردند.
این مراسم در تالار بزرگ رضا برگزار شد و بازنشستگان سازمان خدمات موتوری در فضایی شاد و مفرح به مرور خاطرات خوب دوران خدمت در مدیریت شهری پرداختند و از اینکه مسئولان به فکر تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات آنها هستند، ابراز رضایت داشتند . مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج در این مراسم با تقدیر از زحماتی که کارکنان این نهاد خدمت رسان در راستای عمل به وظایف متحمل شده اند، از آنان به عنوان افرادی سختکوش، تلاشگر و قانونمدار یاد کرد و گفت: قطعا اجر این مجاهدت و خدمت خالصانه و صادقانه نزد پروردگار مهربان محفوظ خواهد ماند و همانطور که در آیات و روایات اسلامی و قرآنی آمده است، کارگران جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و تکریم آنها رسالتی بر دوش همگان است. حسین عطایی اضافه کرد: با نائل آمدن بیش از 150 نفر از پرسنل سازمان خدمات موتوری به مقام رفیع بازنشستگی، قطعا در سال جاری پرداختی کمتری جهت حقوق و مزایای کارکنان خواهیم داشت و بخش اعظم بودجه صرف خریداری ماشین آلات تخصصی و عملیاتی می شود که اعتلای کمی و کیفی خدمت رسانی را به همراه دارد. وی بیان داشت: سازمان خدمات موتوری طی سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان جهت پرداخت حقوق و مزایای بیش از 360 نفر پرسنل خود تخصیص داد که با کاهش نیروها در سال جاری به 259 نفر، بودجه مورد نیاز در این بخش به زیر 700 میلیون تومان کاهش یافت و مابقی صرف رسیدگی به دیگر مشکلات و دغدغه ها می شود.
این مسئول به تلاش بی شائبه پرسنل سازمان خدمات موتوری از بدو تاسیس تاکنون اشاره و عنوان کرد: بویژه در ایام پایانی سال بار سنگینی بر دوش کارکنان شهری مدیریت شهری به خصوص نیروهای سازمان خدمات شهری است و افرادی که سی سال سابقه کار آنها به اتمام رسیده بود در همین زمان بازنشسته شدند. با این حال وقفه ای در انجام وظایف سازمان به وجود نیامد که این حاصل تلاش بی وقفه و خدماتی مثال زدنی از سوی دیگر کارکنان بود. وی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری سال جدید را با تلاشی مضاعف و جدیت تمام برای ارائه خدمت به شهروندان آغاز کرده است، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری و سال های آتی بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا ایده های مثبت و نوین جایگزین عملکرد قدیمی شده و خواسته های شهروندان در بخش خدمات مربوط به آنها محقق شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود