2 خرداد 1394
شماره خبر: 142546

اعضای مجمع معتمدین شهر با مدیر منطقه 11 شهرداری کرج دیدار کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اعضای مجمع معتمدین شهر با مدیر منطقه 11 شهرداری کرج دیدار کردند


با هدف طرح دغدغه ها و مطالبات شهروندان و ارایه گزارش عملکرد منطقه 11 شهرداری کرج، نشست مشترک مدیر منطقه این منطقه و اعضای مجمع معتمدین شهر برگزار شد.
جمعی از اعضای مجمع معتمدین محلات کلانشهر کرج برای انعکاس مشکلات و کاستی ها به مسئولان شهری و یاری رساندن به آنها با مهدی فاطمی، مدیر منطقه 11 شهرداری کرج دیدار کردند.
فاطمی در نشست با معتمدین محلات، عنوان کرد: این قشر با انعکاس مشکلات و نیازهای مردم به مسئولن، بستر را برای خدمات رسانی بهتر فراهم می کنند و با توجه به شناخت بهتر از مشکلات و بازتاب این دغدغه ها به مسئولان شهری، آنها را در برنامه ریزی های شهر کمک می نمایند. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج اظهار داشت: در واقع معتمدین امین مردم و مشاوران دستگاههای اجرایی و اداری محسوب می شوند که امید می رود با مشارکت معتمدین و ارائه پیشنهادات به مسئولان و دست اندرکاران دستگاههای اجرایی بتوانیم زمینه آبادانی مضاعف شهر را فراهم نماییم. این مسئول در ادامه به بيان بخشي از فعاليت‌هاي منطقه پرداخت و گفت: از جمله اقداماتی که از سوی شهرداری این منطقه در حال پیگیری می باشد، احداث خروجی خلج آباد به قزوین بوده که با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بزودی اجرایی می گردد. فاطمی همچنین از اتخاذ تصمیماتی کارشناسانه و دقیق در رابطه با اتصلال کلاک پایین و کلاک بالا به یکدیگر در منطقه 11 شهرداری کرج اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع با جدیت و به صورت کارشناسی در حال پیگیری می باشد. وی در ادامه به عملیات تعریض 76 متری جاده مخصوص اشاره کرد و گفت: تنها سه کیلومتر از طرح تعریض جاده مذکور باقی مانده است که با پیگیری های صورت گرفته از سوی منطقه 11 شهرداری کرج بزودی توافق با مالکان املاکی که واقع در طرح می باشند نیز صورت می پذیرد و این عملیات به اتمام می رسد. احداث پارک های محله ای در طول سال جاری به منظور افزایش رفاه حال شهروندان، جمع آوری عاملان سد معبر در جاده مخصوص و انجام عمیلات لکه گیری و آسفالت در سطح منطقه با توجه به الویت های مشخص از دیگر اقداماتی بود که مدیر منطقه 11 کرج به آنها به عنوان برنامه های در حال پیگیری این منطقه اشاره کرد. فاطمی همچنین از احداث دو پل عابر پیاده مکانیزه در نقاط پرتردد و حادثه خیز این منطقه خبر داد و گفت: این موضوع به صورت کارشناسانه در حال پیگیری بوده تا پل های مکانیزه در مکان های ضروری در آینده ای نزدیک جانمایی شوند. این مسئول یادآور شد: جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز و افزایش فعالیت های فرهنگی فرهنگسرای شهید آوینی در این منطقه با همکاری شهرداری منطقه 11 شهرداری کرج از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار شهرداری این منطقه قرار داشته و با جدیت پیگیری می شود. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: شهرداري با تمام قوت در امر خدمت رساني و ارائه خدمات به شهروندان و زيباسازي شهر و اجراي كارهاي عمراني گام بر می دارد و امید است که بتوانیم خدمات مطلوب و در خور و شایسته مردم فهیم منطقه را ارائه نمائیم. وی در ادامه اظهار داشت: همراهي و هماهنگي بين معتمدين محلات و مديران شهرداري بسيار حائز اهميت است چرا كه آنها رابطين بين مردم و ما هستند و اينگونه نشست‌ها مي‌تواند راهكارهاي مناسبي را براي رفع مشكلات شهري شهروندان به دنبال داشته باشد. فاطمی در پایان ضمن استماع مشکلات مطروحه در حوزه وظایف شهرداری منطقه 11 کرج دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی اهالی این منطقه صادر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود