3 خرداد 1394
شماره خبر: 142579

شهرداری کرج برای جاری کردن سرمایه های بخش خصوصی در بطن شهر می کوشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج برای جاری کردن سرمایه های بخش خصوصی در بطن شهر می کوشد


معاون اداری و مالی شهرداری کرج، سرمایه گذاری بخش خصوصی را مکملی معتبر و کارآمد برای ارتقای زیر ساخت ها و توسعه همه جانبه شهری دانست و افزود: از برنامه های مهم این معاونت نیز رسیدن به سطح مطلوبی از سرمایه گذاری ها است.
فرج الله ایلیات با بیان این مطلب بر ضرورت توسعه و انتفاع شهر تاکید کرد و با بیان اینکه توسعه باید منطقی و بر حسب شاخص های از پیش تعیین شده باشد، افزود: فاکتورهای متعددی در سرمایه گذاری دخیل هستند که از جمله آنها پاسخگویی به نوع خواسته های مردمی و انتظارات آنها از موضوع توسعه است. وی با بیان اینکه از اهداف کلان توسعه شهری پاسخگویی به نیازهای شهروندی در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، زیربنایی و... می باشد، گفت: به طور قطع و یقین توسعه پایدار و همه جانبه شهری بر مدار ساختارهای تشکیل دهنده شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک مورد انتظار عموم مردم نیز می باشد؛ با توجه به این موضوع لازم است مدیریت شهری ظرفیت های موجود در این خصوص را شناسایی و در مسیر توسعه آن گام بردارد.
این معاون با تاکید بر اینکه کرج در مسیر انتفاع و توسعه قرار دارد، عنوان کرد: باید اذعان داشت علاوه بر ظرفیتهای بالفعل موجود در کلانشهر کرج برای توسعه، موقعیت های بالقوه ای نیز وجود دارد که اساس و پایه فعالیت مالی سیستم شهرداری نیز باید بر مبنای شناخت این ظرفیتها و تلاش برای بالفعل کردن آنهاست. وی، مسائل مالی را از جمله مهمترین مباحث مدیریتی به ویژه در سیستم شهرداریها خواند و افزود: این مبحث به واسطه تاثیرگذاری که بر همه عرصه ها و حوزه های مرتبط با سیستم خدمت رسان شهرداری دارد، باید به نحو مطلوبی تقویت شود. ایلیات از راهکارهای تقویت بنیه مالی را سرمایه گذاری و جذب سرمایه های بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی در حیطه اجرای طرح های کلان سرمایه گذاری ذکر و خاطر نشان کرد: شهرداری کرج با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر برای پیگیری جذب سرمایه های بخش خصوصی و جاری کردن آن در بطن شهر تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود