12 خرداد 1394
شماره خبر: 143172

اعمال سلیقه، روند اداره شهر را با مشکل مواجه می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اعمال سلیقه، روند اداره شهر را با مشکل مواجه می کند


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت:اعمال سلیقه در مدیریت و اداره شهر، اثر نامطلوبی را بر نحوه خدمت رسانی می گذارد، به گونه ای که شهر را با مشکلاتی مواجه می کند.
محمود دادگو با تاکید بر اینکه در امر مدیریت بر شهر اعمال سلیقه نکنیم؛ عنوان کرد: امر مدیریت بسیار پیچیده، گسترده و حساس است؛ مدیریت را به نوعی می توان قبول مسئولیت دانست که در "مدیریت شهری" این مسئولیت در قبال شهروندان است و همین امر رسالت مجموعه مدیران شهری را دو چندان می کند. وی، آگاهی داشتن از الفبای مدیریتی را لازمه امر مدیریت به ویژه در مدیریت شهری خواند و گفت: توجه به این مهم تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان و در نهایت توسعه و آبادانی شهر دارد. رئیس پارلمان شهری کرج با عنوان اینکه با مدیریت صحیح و بهینه می توان بر مشکلات و معضلات شهری فائق آمد، گفت: خوشبختانه مدیریت شهری کرج اهتمام ویژه ای برای رفع مسائل و مشکلات شهری و منطقه ای دارد؛ این اقدام نیز جز با مدیریت مطلوب میسر نمی شود.
پیروی از قانون منشاء مدیریت باشد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، پیروی از قانون را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این مهم مدیریت را از اعمال سلیقه دور می کند. دادگو بیان کرد: بر اساس قانون، شهرداری‌ها وظایف متعددی را در قبال شهروندان بر عهده دارند و متعهد هستند که تمامی این وظایف را با خدمت صادقانه، توام با تکاپو و حداکثر تلاش به بهترین شکل ممکن انجام دهند. این عضو شورا در رابطه با جایگاه شهرداری در اجرای طرح های عمرانی اظهار داشت: شهرداری به این لحاظ نقش گسترده ای را به عنوان اولین ارگان خدمات رسان ایفا می کند. وی در پایان ریشه و اساس فعالیت‌های شهرداری را در ارتباط با مردم دانست و ادامه داد: شهرداری همه تلاش خود را جهت نیل به اهداف مدیریت شهری به انجام می رساند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود