31 خرداد 1394
شماره خبر: 144215

تغییر ساعات کاری بازار روزهای تحت پوشش شهرداری کرج در ماه مبارک رمضان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تغییر ساعات کاری بازار روزهای تحت پوشش شهرداری کرج در ماه مبارک رمضان


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از تغییر ساعات کاری بازار روزهای تحت پوشش مدیریت شهری در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تامین رفاه حال همشهریان خبر داد.
صیف الدین جعفری با اعلام این خبر به تعداد بازار روزهای فعال در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 20 بازار روز در نقاط مختلف کلانشهر کرج مشغول به فعالیت و ارائه خدمات مختلف هستند.
این مسئول با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و گذشت سه روز از این ماه، بر لزوم افزایش امنیت و آسایش شهروندان در این ایام تاکید و بیان کرد: مقرر شد که برنامه ریزی های مربوطه برای ارائه خدمات ویژه به افراد روزه دار توسط این سازمان انجام شود. وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد بازار روزهای تحت پوشش سازمان در ماه رمضان از شنبه تا پنج شنبه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر ها از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشاء (افطار) فعالیت کنند. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج افزود: همچنین این مراکز در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 تا 13 آماده خدمت رسانی و ارائه محصولات به شهروندان هستند. جعفری در پایان با اشاره به اینکه ساعات اعلام شده تنها مختص ایام ماه مبارک رمضان است و پس از اتمام این ماه ساعات کار بازار روزها دوباره تغییر خواهد کرد، گفت: ساعت کاری این مراکز بعد از ماه رمضان به اطلاع شهروندان می رسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود