24 دی 1391
شماره خبر: 18341

زیباسازی تضمینی برای ارتقاء کیفی زندگی شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زیباسازی تضمینی برای ارتقاء کیفی زندگی شهری


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج گفت: زیباسازی و تعریف المان های شهری متناسب با مولفه های ساختاری شهر، تضمینی برای ارتقاء کیفی زندگی شهری است.
حسین صدرایی توسعه و گسترش شهر و بافت های شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: از جمله عواملی که موجب ارتقاء سطح و کیفیت زندگی شهری می شود توسعه منطقی شهر است. وی تاکید کرد: توسعه شهری در صورتی که متناسب و همسو با توسعه طرح های شهری اعم از عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و ...باشد می تواند رهاورد مطلوبی برای زندگی شهروندی قلمداد شود. این مسئول بر ضرورت کیفی سازی محیط شهری تاکید کرد و گفت: این مهم با اجرای طرح های زیباسازی به نحو مطلوبی محقق می شود. صدرایی اظهارداشت: اجرای طرح های زیباسازی در معابر شهری اعم از کوچه، خیابان ها، میادین شهری و ... نقش بسزایی در پویایی شهر دارد.
شهر با طراحی های جذاب تزئین شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه، شهر با طراحی های جذاب تزئین شود، اظهارداشت: شهر کرج نیازمند اجرای طرح های زیباسازی می باشد که تحقق این امر نیز از اولویت های مهم سازمان زیباسازی است. صدرایی، تدوین طرح های جذاب برای محیط شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: معماری محیط شهری باید بگونه ای باشد که شهروندان از قرار گرفتن در این محیط احساس آرامش

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود