9 تیر 1394
شماره خبر: 144762

بازگویی نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری موجب شتاب بخشی به چرخه توسعه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بازگویی نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری موجب شتاب بخشی به چرخه توسعه می شود


مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: به منظور رسیدگی به درخواست های اهالی دولت آباد، جلسه ای با حضور نمایندگان و معتمدین این محله برگزار شد تا در اسرع وقت مشکلات مطرح شده، مرتفع گردند.
مجتبی اسکندری عنوان کرد: در ماه هاي اخیر، جلسات متعددی به منظور بررسي مشكلات محلات منطقه 9 شهرداری کرج با حضور مسئولان این منطقه، معتمدین، ائمه جماعت، امناء مساجد، شهروندان و خانواده های معظم شهداء و ایثار گران برگزار شد. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به اینکه این جلسات با رویکرد استماع مشکلات از زبان خود مردم برگزار می گردد، اظهار داشت: از مزيت هاي برگزاري اين نشست ها ارتباط مستقيم و بيان مشكلات محله با مسئولان منطقه می باشد که موجب برنامه ریزی های دقیق در راستای مرتفع ساختن مشکلات مطرح شده می شود.
اسکندری بیان کرد: در این نشست، بررسی درخواست های شهروندان اجرایی شد و تمامی موارد براساس اولویت بندی به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد تا در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند. این مسئول افزود: از عمده ترین خواسته اهالی دولت آباد که از سوی معتمدین اهالی این محل مطرح گردید؛ اجراي طرح عمراني احداث پياده رو در محله جهت تسهيل در عبور و مرور اهالي، احداث پل های مکانیزه و بازگشایی و آزادسازی خیابان هایی که شرایط لازم را برای کاهش ترافیک دارند، بود. وی با بيان اينكه برخی از كوچه ها و معابر محله مذکور نياز به عملیات لكه گيري، زيرسازي و آسفالت دارند، گفت: همچنین برخی معابر این محله نياز به اصلاح هندسي دارند و احداث پل هوائی در ورودی دولت آباد، برای اجرایی شدن در دستور کار منطقه 9 شهرداری کرج قرار گرفته است. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: خدمات رسانی و جلب رضایتمندی مردم مهمترین ماموریت مسئولان است و همه باید با تمام توان برای تحقق این مهم اهتمام ورزند.
اسکندری یادآور شد: حجم و کیفیت خدمات رسانی از سوی دستگاه های خدمات رسان به مردم باید افزایش پیدا کرده و همه مسئولان در این ارتباط باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند تا رضایت مندی شهروندان را حاصل نمایند. این مسئول عنوان کرد: انتظار ما از معتمدین محلات، دادن پیشنهادهای عملی و کارشناسی است و شهرداری نیز در حد امکانات و توان خود، طرح ها و ایده های معتمدین محلات و شهروندان را به مرحله اجرا در می آورد. وی تصریح کرد: همکاری و تعامل معتمدین محلات با شهرداری، بسیار حائز اهمیت است زیرا آنان می توانند پیام رسان شهروندان باشند و مدیریت شهری را در راستای دریافت پیشنهادها و انتقادات، یاری و راهنمایی کنند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج تاکید کرد : معتمدین محلات، نقاط قوت و ضعف مدیریت شهری را همراه با نیازهای شهروندان بازگو کنند تا چرخ توسعه همه جانبه شهری، شتاب گیرد. اسکندری در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه معتمدین و شهروندان، طرح هایی را به شهرداری ارائه و منعکس کنند که قابل اجرا باشد، این نهاد، عملیاتی کردن طرح های پیشنهادی را در دستور کار قرار می دهد و از این گونه پیشنهادات استقبال می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود