25 مرداد 1394
شماره خبر: 147341

پارك 6.5 هكتاری بهشت در نیمه دوم سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پارك 6.5 هكتاری بهشت در نیمه دوم سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود


مدیر منطقه 10 شهرداری کرج در تشریح پروژه ها و طرح های عمرانی و خدماتی قابل افتتاح در سال جاری، به بهره برداری از پارک 6.5 هکتاری بهشت در ابتدای فصل پاییز اشاره کرد و گفت: رشد سرانه فضای سبز و احداث فضاهای تفریحی و گردشگری همچنان در صدر اولویت های مدیریت شهری قرار دارد.
عباس کمالی روستا افزود: برغم وجود مشکلات مالی و عدم رونق بازار مسکن در سال جاری اما با توجه به کمبودها و محرومیت های شهرستان فردیس، شهرداری کرج خدمت رسانی بی وقفه به مناطق 3 و 10 این کلانشهر را در دستور کار خود قرار داده و طی دو سال اخیر شاهد انجام اقدامات مثبت و سازنده ای در راستای بهبود زندگی شهری و تقویت رفاه حال همشهریان گرامی بوده ایم.
این مسئوول از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه احداث ساختمان معاونت های عمران و خدمات شهری خبر داد و افزود: با بهره برداری از این ساختمان در ابتدای نیمه دوم سال جاری، شاهد ارتقای امکانات به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خواهیم بود و ضمن تکریم حقیقی ارباب رجوع، روند خدمت رسانی نیز سرعت و شتاب بیشتری به خود می گیرد. وی با بیان اینکه پروژه تراش و روکش خیابان اصلی شهرک وحدت و خیابان نفت (شهید همتی) به طول تقریبی 2 کیلومتر نیز در حال انجام است، اذعان داشت: از آنجا که بخش قابل توجهی از مطالبات و دغدغه های شهروندان مرتبط با ساماندهی معابر اصلی و فرعی به لحاظ جدولگذاری و آسفالت ریزی می گردد، اقدامات لازم به منظور شناسایی معابر اولویت دار بویژه در شهرک ها و محلات محروم و کم برخوردار صورت گرفته است و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد. پروژه تراش و روکش خیابان سعدی به طول تقریبی 2 کیلومتر، روکش آسفالت لاین کندرو جاده شهریار حدفاصل شهرک وحدت تا بلوار طالقانی، جدولگذاری معابر ضلع غربی جاده ملارد از گلستان 50 تا 62، جدولگذاری بلوار امیرکبیر در شهرک رزکان، بهسازی انهار سرحدآباد و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهرک سرحدآباد از دیگر اقدامات عمرانی در دست اقدام منطقه 10 شهرداری کرج در سال جاری است که در صحبت های کمالی روستا به آنها اشاره شد. به گفته مدیر منطقه 10 شهرداری کرج، با اتمام عملیات عمرانی در بلوار شهید تهرانی مقدم (فرگاز) و اتصال این محور به کانال فردیس، شاهد کاهش ترددها از جاده ملارد و روان سازی ترافیک بویژه در ساعات صبح و عصر هستیم که رضایت خاطر شهروندان و کاهش زمان سفرهای درون شهری در محدوده مذکور را به همراه داشته است. کمالی روستا در بخش دیگری از سخنانش افزایش ایمنی عابرین پیاده از طریق احداث پل های عابر پیاده را یادآور شد و اذعان داشت: جاده پرتردد و حادثه خیز ملارد که بخشی از آن در محدوده منطقه 10 شهرداری کرج قرار گرفته، یکی از محورهایی است که در نقاط مختلف آن بویژه ورودی شهرک سرحدآباد نسبت به جانمایی و نصب پل عابر پیاده اقدام گردید و کاهش تصادفات رانندگی را به ارمغان آورد. وی در ادامه از احداث سرویس بهداشتی با اعتبار یک میلیارد ریالی در پارک شقایق رزکان خبر داد و بیان داشت: همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در صدد شناسایی نیازها و کمبودهای پارک و بوستان های سطح منطقه هستیم تا در راستای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، نسبت به خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز اقدام شود. البته در همین زمینه اقدامات بسیار مطلوبی در حوزه ها پارکها صورت گرفته و با جذب اعتبارات تخصیص یافته و با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز تا پایان سال جاری نیز تداوم خواهد داشت. این مسئول در پایان از انجام پیگیری ها، رایزنی ها و مکاتبات لازم به منظور احداث تقاطع غیرهمسطح در محدوده راه آهن نوروز آباد خبر داد و نسبت به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا از طریق ایجاد سازه های جدید ترافیکی و عمرانی ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود