15 شهریور 1394
شماره خبر: 148543

نمایندگان مردم خواستار تمرکز بیشتر شهرداری بر ابعاد فنی پروژه ها شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایندگان مردم خواستار تمرکز بیشتر شهرداری بر ابعاد فنی پروژه ها شدند


صد و هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج در سالن جلسات شورا با تاکید بر ضرورت انجام کارهای کارشناسی بیشتر روی طرح ها و برنامه های شهری برگزار شد.
نخستین لایحه مورد بررسی قرار گرفته در قالب این جلسه، اعزام تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان به رقابت های لیگ جهانی بود که با رای اعضاء مبلغ یکصد میلیون ریال به این امر اختصاص داده شد.
دومین لایحه طرح شده در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر کرج به پروژه رفع معارض های تاسیساتی و تامین برق پل های عابر پیاده سطح شهر اختصاص داشت که این پروژه با اکثریت آرای اعضاء، به تصویب رسید. نمایندگان شهر کرج در پارلمان محلی در بخش دیگری از جلسه امروز به لایحه ضمانت بازگشت اصل و سود فروش اوراق مشارکت سازمان قطار شهری که به میزان صد میلیارد تومان با عاملیت بانک شهر صورت پذیرفت، رای موافق دادند. از دیگر مصوبات مهم این جلسه، لایحه احداث رمپ راستگرد پل جانبازان به بلوار شورا بود که برای این منظور مبلغ هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات پروژه های پیش بینی نشده در نظر گرفته شده و به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسیده بود. این لایحه از موضوعات مورد بحث اعضای شورای اسلامی شهر کرج در روز جاری بود که حاضرین بر ضرورت رعایت اصول کارشناسی و بررسی فنی همه طرح ها بخصوص طرح های بزرگ عمرانی تاکید داشته و از شهردار خواستند در انتخاب مشاوران پروژه ها با دقت عمل بالاتر و بیشتری وارد شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود