12 مهر 1394
شماره خبر: 150314

دستفروشان شهر را احاطه کرده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دستفروشان شهر را احاطه کرده اند


صد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم، با انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر از وجود دستفروشان در سطح شهر و معابر عمومی آغاز شد که بر اساس آن دادگو معتقد بود دستفروشان شهر را احاطه کرده اند.
محمود دادگو در این جلسه گله از وجود قابل توجه دستفروشان در معابر عمومی و منظره نامطلوبی که حضور این افراد به فضا داده است، از شهردار کرج خواست نسبت به اجرای طرح ضربتی و پایلوت در یکی از مراکز شهر اقدام نماید. در ادامه این جلسه، لایحه شهرداری کرج مبنی بر خرید زمین درخواستی شهرداری به منظور تامین آب آرامستان ها مطرح شد. شهردار کرج در خصوص ضرورت موافقت با این لایحه که به صورت دو فوریتی در صحن علنی مطرح شد، گفت: تامین آب آرامستان بهشت سکینه با توجه به عدم لوله کشی آب شهری، از طریق چاهی متعلق به یکی از شهروندان تامین می شده که هم اکنون با اعلام دادگستری اراضی متعلق به این چاه به مزایده گذاشته شده است. علی ترکاشوند بیان کرد: هر ساله رقم قابل توجهی از اعتبارات شهرداری کرج برای عقد قرارداد این چاه، پرداخت می شود که با توجه به ضرورت تامین آب برای آرامستان، شرکت شهرداری در مزایده مناسب خواهد بود. طبق این لایحه رقم پایه برای مزایده زمینی به مساحت 9 هزار و 100 متر مربع مبلغ 14 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. دو فوریت لایحه مذکور با کسب اکثریت آرای اعضا، به تصویب رسید. در ادامه این جلسه، موضوع قطار شهری کرج و مشکلات پیش روی این طرح ترافیکی و عمرانی که تکمیل آن با تاخیر بسیار زیادی روبرو شده است، مطرح شد. وی گفتگوی صورت گرفته میان اعضاء که محور آن را عدم رضایت یکایک آنها از عملکرد شرکت پیمانکار تشکیل می داد، مقرر شد در صورت عدم تامین نظر شهرداری کرج از سوی استانداری و پیمانکار تا روز سه شنبه، قرارداد با پیمانکار به صورت یک جانبه از طرف شهرداری لغو شده و خاتمه یابد.
لازم به ذکر است جلسه صحن علنی روز یکشنبه دوازدهم مهرماه با خروج تعدادی از اعضا از رسمیت خارج و با دستور رئیس شورا، در ساعت 9 صبح خاتمه یافت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود