21 مهر 1394
شماره خبر: 150876

گوشت مورد نیاز اطعام هیات ها توسط بازارهای روز تامین می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

گوشت مورد نیاز اطعام هیات ها توسط بازارهای روز تامین می شود


معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم الحرام گفت: گوشت مورد نیاز اطعام هیات ها در بازار روزهای تحت پوشش سازمان با قیمت مناسب عرضه می شود.
عبدالله پور با بیان این مطلب اظهار داشت: در شورای تامین بازار استان البرز، مقرر شده است که گوشت گوساله و مرغ منجمد که مورد نیاز مساجد و هیات های مذهبی در ایام محرم می باشد از طریق بازارهای روز تهیه و تامین شود. این مسئول اضافه کرد: تکایا به منظور تهیه گوشت مورد نیاز خود به فروشگاه های رفاه و مساجد به بازار های روز تحت پوشش سازمان میادین مراجعه کنند. وی با اشاره به اینکه گوشت مورد نیاز تکایا و مساجد با قیمت مناسب و مصوب دولتی عرضه می شود، عنوان کرد: مسئولان ذیربط برای تامین حواله های دریافت گوشت مورد نیاز هیات ها باید به بازارهای روز مراجعه کنند.
افتتاح سه بازار روز در آینده ای نزدیک
معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح سه بازار روز در این کلانشهر اشاره و بیان کرد: بازار روز های وحدت، سیب و بزرگمهر سه بازاری است که به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد. عبدالله پور با بیان اینکه بازار روز وحدت امروز در شهرک وحدت واقع در منطقه 10 شهرداری کرج به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: دو بازار روز دیگر تا آخر سال جاری احداث می شوند. این مسئول محل احداث بازار روز سیب را خیابان برزنت واقع در حصارک ذکر و عنوان کرد: باز روز بزرگمهر در جاده ملارد که در منطقه 10 کرج و تا پایان ماه آینده احداث و آماده خدمت رسانی به شهروندان این منطقه می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود