25 خرداد 1391
شماره خبر: 7917

بيست و سومين بازار روز در منطقه 7 افتتاح شد/ مكان بازار روز زیتون موقتي است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بيست و سومين بازار روز در منطقه 7 افتتاح شد/ مكان بازار روز زیتون موقتي است

سپیدار آنلاین: قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از افتتاح و بهره برداری بيست و سومين بازار روز در منطقه 7 شهرداری کرج خبر داد.
سید رضا فیض اردکانی در آیین بهره برداری و افتتاح از بیست و سومین بازار روز در کرج با اعلام این خبر افزود: بازار روز زیتون به متراژ یک هزار و 472 متر مربع با 14 غرفه شامل میوه، فرنگی، گوشت، مرغ و ماهی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و غذایی به مدت دو سال به طور موقت در این مکان راه اندازی شده است. وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بازار های روز سطح کرج گفت:ارائه خدمات مناسب به شهروندان از برنامه ها و اولویت کاری سازمان میادین و میوه تره بار است که امید است با راه اندازی این مراکز خرید در شهر بتوانیم خدمات شایسته تری به شهروندان عرضه کنیم.
بازار روز زیتون به طور موقت افتتاح شده است
این مسئول با بیان اینکه این مرکز خرید به مدت دو سال به طور موقت در این مکان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز به طور موقت و با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است و با پیگیری های شورا و شهرداری مقرر شده است این بازار روز به زمینی واقع در بلوار موذن انتقال یابد. فیض بهره برداری از این مرکز را به طور موقت عنوان کرد و افزود: هدف از بهره برداری و افتتاح این بازار روز ارائه خدمات به شهروندان است تا زمانی که زمین مورد نظر در بلوار موذن آماده شود و این سازمان بتواند به مسئولیتی که خدمت رسانی به شهروندان است را به انجام برساند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود