22 مهر 1394
شماره خبر: 151003

پارکینگ های نیمه کاره سطح شهر کرج به سرعت تکمیل شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پارکینگ های نیمه کاره سطح شهر کرج به سرعت تکمیل شوند


عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با گلایه از عدم تکمیل پارکینگ های مصوب در شورای اسلامی شهر، گفت: موارد متعددی از این پارکینگ های طبقاتی مکانیزه دارای قرارداد وجود دارد که نیمه کاره مانده و به اتمام نرسیده است.
خسرو سرحدی این مطلب را اعلام کرد و بیان داشت: در این قراردادها زمان اجرای طرح تعیین شده است، اما متاسفانه بیشتر طرح های عمرانی مذکور در زمان تعیین شده به مرحله بهره برداری نرسیده اند.
وی از جمله این پارکینگ های طبقاتی مکانیزه مصوب شورا را در مناطق رجایی شهر و میدان توحید عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه ها در مرحله اسکلت بندی قرار دارند و برخی از آنها در همین مرحله مانده و رها شده اند که این برای مدیریت شهری شایسته نیست. به گفته سرحدی، با توجه به اینکه اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پارکینگ ها تعیین و مصوب شده است، عدم تکمیل آنها سبب آسیب به مجموعه مدیریت شهری و ایجاد چهره ای نامطلوب در ساختار و چهره شهر است. این عضو شورا بر اهمیت احداث پارکینگ های طبقاتی مکانیزه در شهر تاکید و خاطرنشان کرد: کیفیت پایین تردد در شهر با توجه به شدت ترافیک، حساسیت و ضرورت احداث پارکینگ های معمولی و مکانیزه را به شدت پررنگ می کند که مجموعه مدیریت شهری با همکاری همه دستگاه ها و بخش های ذیربط باید در این زمینه اقدامات عاجل و موثری صورت دهند. سرحدی در بخش دیگری از این گفتگو، خواهان ارائه گزارشی از سوی شهرداری در خصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیصی به تملکات شد و اذعان داشت: رقمی نزدیک به 140 میلیارد تومان برای تملکات در مناطق 12 گانه در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است؛ همچنین 100 میلیارد تومان اعتبار به صورت آزاد به این دستگاه تخصیص یافته تا در صورت نیاز به این امر اختصاص دهد. وی اضافه کرد: ضروری است شهرداری نیز گزارش کامل و جامعی از اقدامات به عمل آمده در این خصوص ارائه دهد تا با این تعامل، سرعت بیشتری در اجرای تملکات سطح شهر که بخشی از مسیرهای مورد نظر و دارای اولویت در آنها واقع شده است، صورت گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود