30 مهر 1394
شماره خبر: 151488

منطقه 2 پیشرو در استفاده از سیستم اتوماسیون اداری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 منطقه 2 پیشرو در استفاده از سیستم اتوماسیون اداری شد


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از دریافت و ارسال نامه های حوزه های مختلف این دستگاه به صورت سیستمی (دبیرخانه آنلاین) خبر داد و گفت: پیاده سازی سیستم جامع اتوماسیون در شهرداری موجب تسریع در نامه نگاری ها و انجام امور اداری می شود.
احمدرضا خلوصی عنوان کرد: یکپارچه سازی تمامی بخش ها از جمله مزایای اجرای طرح اتوماسیون اداری در ساختار شهرداری می باشد که کاهش خطای انسانی و افزایش دقت و سرعت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی این سیستم از دیگر نکات مثبت اجرای طرح مذکور است. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: در راستای آموزش و آگاهی پرسنل و استفاده از سیستم اتوماسیون اداره در حوزه های مختلف، سازمان فناوی و اطلاعاتی شهرداری این کلانشهرکلاس هایی آموزشی را برای کارکنان برگزار می کند. خلوصی بیان کرد: منطقه 2 شهرداری کرج با توجه به آمار دبیرخانه مرکزی این دستگاه، بیشترین نامه را دریافت و ارسال کرده است و راه اندازی و بهره گیری از این سیستم زمینه ایجاد بستری مناسب جهت ارتقاء و پیشرفت شهرداری این منطقه را در پی دارد. این مسئول افزود: بر این اساس طی شش ماه گذشته، 400 مورد استعلام ادارات ،900 مورد صدور پایانکار ، 865 صدور مفاصا حساب در دبیرخانه این منطقه به ثبت رسیده است. وی یادآور شد: در اجرای این طرح، دسترسی سریع به اطلاعات و گزارشات کمی و کیفی امورات شهرداری به آسانی توسط کاربران محقق می شود و با راه اندازی اتوماسیون اداری، گردش نامه ها به صورت فیزیکی حذف و این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می گردد.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در پایان، اضافه کرد: بسیاری از نهادها، سازمانها و ادرات به منظور مکانیزه کردن امور مربوط به ثبت، ارجاع، گردش و پیگیری نامه ها و دیگر اسناد و مدارک خود از این روش استفاده می کنند زیرا سیستم اتوماسیون اداری از امنیت بیشتری برخوردار می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود