20 آبان 1394
شماره خبر: 152620

بیش از 3 هزار متر طول عملیات جدولگذاری در شهرک جهازی ها اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 3 هزار متر طول عملیات جدولگذاری در شهرک جهازی ها اجرایی شد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از اولویت قرار دادن طرحهای اجرایی در این منطقه به منظور تقویت زیرساختهای عمرانی خبر داد و گفت: بر این اساس معابر شهرک جهازی ها با اجرای بیش از 3 هزار متر طول عملیات جدولگذاری بهسازی شدند.
علیرضا کیان عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از دو دهه در محدوده های شهرک جهازی ها و بهداری واقع در منطقه 7 شهرداری کرج هیچگونه عملیات عمرانی انجام نپذیرفته بود؛ حوزه عمران منطقه عملیات بهسازی معابر و پیاده روها را در این مسیرها در دستور کار قرار داد و اجرایی کرد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از سه هزار متر عملیات جدولگذاری و 400 مترمربع پیاده روسازی در معابر مذکور اجرایی شده است که علاوه بر این عملیات های عمرانی، احداث معبری ارتباطی نبش بلوارهای دانشگاه و محمودآباد در ضلع شمالی این دو شهرک نیز به بهره برداری رسید.
کیان با اشاره به اینکه طی دو هفته آینده، عملیات روکش آسفالت معبر ارتباطی تازه تاسیس بلوارهای دانشگاه و محمود آباد نیز انجام می شود، گفت: بخش عظیمی از معابر شهرک جهازی ها طی دو هفته گذشته با اجرای عملیات روکش آسفالت ساماندهی شده اند که معابر باقیمانده دیگر هم در این هفته روکش می شوند. این مسئول در پایان با اشاره به تلاش برای ایجاد بسترهای مناسب به منظور ارائه خدمات عمرانی به شهر و شهروندان و بهره گیری از تمام ظرفیت ها در منطقه 7 شهرداری کرج، بیان کرد: امیدواریم با توجه به تدبیرهای اندیشیده شده و عملیاتی کردن آنها شاهد رفع محرومیت ها و بروز تغییرات مثبت در مبلمان شهری کرج در آینده ای نزدیک باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود