27 دی 1394
شماره خبر: 156689

نحوه اجرای پروژه ساماندهی میدان شهداء تا امامزاده حسن(ع) بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نحوه اجرای پروژه ساماندهی میدان شهداء تا امامزاده حسن(ع) بررسی شد


با حضور مدیر منطقه 9 و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، نحوه اجرای پروژه ساماندهی و آرامسازی میدان شهداء تا امامزاده حسن (ع) مورد بحث و برسی قرار گرفت.
دومین جلسه مشترک سازمان زیباسازی و منطقه 9 شهرداری این کلانشهر با حضور الهام باقری مدیر عامل سازمان زیباسازی، مدیر، معاونین و مسئولین منطقه 9 شهردای در سازمان زیباسازی برگزار شد که طی آن در خصوص بهسازی فضاها و زیباسازی معابر در راستای شرح وظایف تخصصی حوزه های ذیربط گفتگو شد. بنابراین گزارش از جمله موارد مطرح شده در این جلسه موضوع بازپیرایی و مرمت معبر واقع در محور بلوار مظاهری حد فاصل میدان شهداء تا میدان توحید بود که طبق آنچه در جلسه مطرح شد، مقرر گردید این معبر به زودی با رویکرد زیباشناختی و به صورت پایلوت در حوزه های اجرای مبلمان، نقاشی دیواری، حذف زوائد و ساماندهی تابلوهای اصناف جهت رسیدن به سیما و منظرشهری مناسب که عناصر کالبدی و بصری را به یک یکپارچگی و هماهنگی نزدیک می کند، مورد مرمت و بهسازی قرار گیرد.
در راستای تحقق این مهم و با توافق اعضای حاضر در جسله مقرر شد؛ باز پیرایی معبر بلوار مظاهری پس از بررسی و مطالعات کاربردی کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری کرج صورت گیرد؛ در این نشست همچنین در خصوص برآورد هزینه اجرایی طرح به صورت مشارکت و با لحاظ کردن نظر مدیر منطقه گفتگو شد که در نهایت نیز انجام این مهم مورد تایید قرار گرفت. در ادامه این نشست مدیر عامل سازمان زیباسازی با اشاره به اهمیت نقش معابر در سطح شهر اظهار داشت: معبر فوق یکی از معابر مرکزی و تاثیر گذار و دارای کارکرد های متعددی چون تجاری، فرهنگی و اجتماعی می باشد که با توجه به موقعیت مکانی لزوم رسیدگی به وضیت ظاهری آن بیش از پیش احساس می شود. حسین عطایی، مدیر منطقه 9 شهر داری کرج نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح های مناسب سازی معابر شهری در روزهای پایانی سال، هدف از انجام این اقدام مشترک منطقه 9 و سازمان زیباسازی شهرداری کرج را اجرای طرح های مناسبتی پیش رو همچنین برنامه های استقبال از بهار عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود