30 دی 1394
شماره خبر: 157015

طرح تکریم ارباب رجوع در اولویت کار کارکنان شهرداری شهر جدید هشتگرد قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح تکریم ارباب رجوع در اولویت کار کارکنان شهرداری شهر جدید هشتگرد قرار گرفت


به دستور شهردار شهر جدید هشتگرد تکریم ارباب رجوع با اولویت در دستور کار پرسنل قرار گرفت و تکریم مراجعین به شهرداری برای کارکنان امری ضروری و لازم الاجرا گردید.
سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید اظهار داشت: در اجرای رهنمود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند: "رقابت صحیح، مشروع و مقبول در خدمت رسانی به مردم است... همه باید نهضت خدمت رسانی به مردم را جدی بگیرند... مردم این امر را مطالبه کنند و مسئولان به برنامه ریزی آن بپردازند... " این امر در دستور کار پرسنل شهرداری شهر جدید هشتگرد قرار گرفت. مهندس بزرگ زاده توضیح داد: همه ما در مقابل شهروندان و افرادی که برای انجام کارهای خود به شهرداری مراجعه می‌کنند مسئول هستیم و باید کار ارباب رجوع را به خوبی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. شهردار شهر جدید گفت: برای اینکه بتوانیم شهروندان و ارباب رجوع را راضی نگه داریم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و با تعیین اهداف از پیش تعیین شده بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهیم. وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مراحل مختلف اداری در دستور کار تمامی کارکنان قرار گیرد. مهندس بزرگ زاده در ادامه بیان داشت: راه حل بسیاری از مشکلات ما در محیط کار مبتنی بر مسائل اقتصادی نیست، بلکه با کمی تأمل و اصلاح برخی کاستی‌ها به راحتی می‌توان در راه برداشتن موانع پیش رو گام موثر برداشت. شهردار شهر جدید در پایان افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل، تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم، نظر سنجی و افکار سنجی، نظارت برحسن رفتار کارکنان و ... از دیگر اموری است که در راستای طرح تکریم ارباب رجوع در شهرداری شهر جدید هشتگرد در حال اجرا می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود