طرح تکریم ارباب رجوع در اولویت کار کارکنان شهرداری شهر جدید هشتگرد قرار گرفت
سپیدارآنلاین: گروه شهری
به دستور شهردار شهر جدید هشتگرد تکریم ارباب رجوع با اولویت در دستور کار پرسنل قرار گرفت و تکریم مراجعین به شهرداری برای کارکنان امری ضروری و لازم الاجرا گردید.
سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید اظهار داشت: در اجرای رهنمود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند: "رقابت صحیح، مشروع و مقبول در خدمت رسانی به مردم است... همه باید نهضت خدمت رسانی به مردم را جدی بگیرند... مردم این امر را مطالبه کنند و مسئولان به برنامه ریزی آن بپردازند... " این امر در دستور کار پرسنل شهرداری شهر جدید هشتگرد قرار گرفت. مهندس بزرگ زاده توضیح داد: همه ما در مقابل شهروندان و افرادی که برای انجام کارهای خود به شهرداری مراجعه میکنند مسئول هستیم و باید کار ارباب رجوع را به خوبی و در سریعترین زمان ممکن انجام دهیم. شهردار شهر جدید گفت: برای اینکه بتوانیم شهروندان و ارباب رجوع را راضی نگه داریم باید برنامهریزی داشته باشیم و با تعیین اهداف از پیش تعیین شده بتوانیم خدمات مطلوبتری به شهروندان ارائه دهیم. وی افزود: باید به گونهای برنامهریزی کنیم تا ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مراحل مختلف اداری در دستور کار تمامی کارکنان قرار گیرد. مهندس بزرگ زاده در ادامه بیان داشت: راه حل بسیاری از مشکلات ما در محیط کار مبتنی بر مسائل اقتصادی نیست، بلکه با کمی تأمل و اصلاح برخی کاستیها به راحتی میتوان در راه برداشتن موانع پیش رو گام موثر برداشت. شهردار شهر جدید در پایان افزود: برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل، تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم، نظر سنجی و افکار سنجی، نظارت برحسن رفتار کارکنان و ... از دیگر اموری است که در راستای طرح تکریم ارباب رجوع در شهرداری شهر جدید هشتگرد در حال اجرا می باشد.