6 بهمن 1394
شماره خبر: 157362

اولین کمیته برنامه ریزی جشن سالروز انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اولین کمیته برنامه ریزی جشن سالروز انقلاب اسلامی تشکیل جلسه داد


به منظور برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی های لازم در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج با مسئولان حوزه های مختلف این منطقه تشکیل جلسه داد.
مرتضی شاه محمدی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت مناسبت دهه فجر به عنوان ریشه تمامی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، عنوان کرد: هدف از برگزاری این کمیته تخصصی آن است تا بزرگداشت دهه فجر با آذین بندی معابر و پیاده روها و برگزاری جشن های مردمی به بهترین نحو ممکن در سطح منطقه 5 شهرداری برپا شود. سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج خواستار برنامه ریزی منظم و دقیق توسط مسئولان حوزه های مختلف این منطقه جهت برگزاری مراسم های باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی شد و افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است که جان خود را برای پیروزی این انقلاب اسلامی اهدا کردند و ما باید با زنده نگه داشتن خاطرات آن روزها راه شهیدان گرانقدر را ادامه دهیم. شاه محمدی با بیان اینکه انقلابی که حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب آن را بنیانگذاری نمود، انقلابی نشأت گرفته از اسلام اصیل است، بر برگزاری باشکوهتر این ایام در سطح شهر تاکید کرد و گفت: باید در کنار کار و تلاش با استفاده بهینه از منابع، خدمت‌رسانی به مردم را مضاعف کرد تا مردم طعم آن را به خوبی بچشند و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش احساس کنند؛ در این راستا سعی بر این است تا برنامه های دهه فجر امسال با شکوهتر از سال های گذشته برگزار شود.
این مسئول با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: فرصت خدمت كردن به مردم به هر فردی داده نمی‌شود و كسانی كه دارای مسئولیت در نظام اسلامی می شوند، باید قدر این فرصت را بدانند چون دوران مسئولیت زودگذر است و باید از این فرصت برای حل مشكلات مردم استفاده كرد. وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای این نظام ارزشمند گام برداشته است و در این راستا نیز اقدامات و خدمات فراوانی را انجام داده است که دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگویی و بیان آنها می باشد. گفتنی است در اولین جلسه کمیته تخصصی هماهنگی برای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر، تصمیماتی جهت اجرای فعالیت های فرهنگی اتخاذ و مقرر شد هر یک از حوزه های منطقه 5 شهرداری کرج با قید فوریت، تبلیغات محیطی و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه دهند تا در جلسات ستاد دهه فجر مطرح و در صورت تصویب در خصوص اجرای آن اقدام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود