12 بهمن 1394
شماره خبر: 157782

افتتاح پل مکمل شهید سلطانی در دهه فجر رویداد فرخنده ای بود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افتتاح پل مکمل شهید سلطانی در دهه فجر رویداد فرخنده ای بود


رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، افتتاح پل مکمل شهید سلطانی در آغازین روز دهه مبارک فجر را رویدادی فرخنده و شایسته قلمداد کرد و گفت: امروز ساخت تقاطعات غیرهمسطح در مرکز البرز به نوعی نهضت خدمتگزاری تبدیل شده است.
محمود دادگو در آیین گشایش تقاطع غیرهمسطح شهید سلطانی که با حضور استاندار البرز، معاون سیاسی، انتظامی استانداری البرز، فرماندار و امام جمعه فردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی البرز، رئیس پلیس راهور استان و جمع دیگری از مدیران استانی، شهرستانی و شهری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهایی است که ملت به رهبری امام خمینی (ره) در برابر رژیم ستمشاهی ایستادگی کرده و با رقم زدن انقلابی متفاوت، «جمهوری اسلامی» را متولد ساختند. رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ترافیک جاده ملارد از دهه های گذشته تاکنون به یکی از دغدغه ها و چالش های شهری تبدیل شده بود، گفت: با تلاش شهردار و همکاران ایشان در معاونت فنی و عمرانی، امروز پل مکمل شهید سلطانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و تقدیم شهروندان گرامی می شود. دادگو با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج از فرمول اقتصاد مقاومتی برای تعریف و اجرای طرح های عمرانی بهره می گیرد، عنوان کرد: در شرایطی که بسیاری از شهرداریهای کشور حتی قادر به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خویش نیستند در کرج و با استفاده از تسهیلات بانکی و صرفه جویی در هزینه های جاری، طرح های نیمه تمام با سرعت بالا تکمیل شده و در مدار خدمت رسانی قرار می گیرند. به گفته این مسئول ارشد شهری، مدیریت شهری کرج در کنار احداث تقاطعات غیرهمسطح توجه ویژه ای به تکمیل خط 2 مترو، راه اندازی بی آر تی و ساخت بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی دارد و امروز به باور شهروندان و کارشناسان، ترافیک در صدر مشکلات این کلانشهر قرار گرفته است و به دلیل آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی، سلامت مردم در معرض تهدید قرار دارد.
وی خطاب به استاندار البرز خاطر نشان کرد: از جنابعالی به عنوان تصمیم گیر و مدیر ارشد استان تقاضا داریم به مدیران کل و معاونین خود دستورات لازم را جهت همکاری بیشتر برای به ثمر رساندن پروژه مترو و همچنین آغاز عملیات اجرایی بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی صادر فرمایید و این مطالبه ای از سوی یکایک شهروندان کرجی از دولت تدبیر و امید است. دادگو در بخش پایانی سخنانش از دهه فجر به عنوان روزهایی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دهه فجر عطر و بوی ولایتمداری می دهد و بهترین استقبال از این ایام نورانی برگزاری چنین مراسماتی است که طی آن طرح و پروژه های عمرانی در راستای تقویت رفاه حال همشهریان محترم به بهره برداری می رسند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود