21 بهمن 1394
شماره خبر: 158413

بلوار پیروزی به شهرک بهارستان در منطقه 7 به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بلوار پیروزی به شهرک بهارستان در منطقه 7 به بهره برداری می رسد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج گفت: در راستای عمران، آبادانی و رفاه حال شهروندان عملیات بازگشایی خیابان پیروزی به شهرک بهارستان در این منطقه تا پایان سال اجرایی می شود.
علیرضا کیان عنوان کرد: بازگشایی این بلوار از جمله پروژه های اولویت دار منطقه 7 شهرداری کرج می باشد که با جدیت هر چه تمام از سوی حوزه عمران و مسئولان ذیربط در این منطقه پيگيري شد و در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهارداشت: این پروژه عمرانی با هدف تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفت که با اتمام آن بار ترافیکی منطقه کاهش و شبکه های شریانی در این محدوده توسعه داده می شود. کیان بیان کرد: حجم عملیات انجام شده جهت لوله گذاری در این معبر 27 متر لوله با قطر دو هزار میلی متر و به صورت دوبل بوده و بالغ بر سه هزار و 500 متر مکعب عملیات نخاله برداری، خاکبرداری جهت ایجاد رمپ های دسترسی، خاک ریزی، مخلوط ریزی و تسطیع و رگلاژ و 150 مترمکعب لجن بردای به اجرا رسیده است. این مسئول ادامه داد: این معبر با عرض 20 متر و روند پیشرفت 80 درصدی تا پایان سال با اجرای عملیات آسفالت و جدول گذاری به بهره برداری می رسد. وی با اذعان بر موقعیت جغرافیایی، جمعیت بالا و همچنین وجود بافت های قدیمی در منطقه 7 شهرداری کرج خاطر نشان کرد: این منطقه به لحاظ کاهش بار ترافیکی و روانسازی حمل و نقل نیازمند گشایش مسیرهای جدید می باشد. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: اجرای پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف، در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است و پیش بینی پروژه های عمرانی براساس نیاز زندگی شهروندی شکل می گیرد.
کیان در پایان ايجاد روحيه همكاري و مشاركت در توسعه شهري را از اهداف مهم شهرداري و شوراي اسلامي شهر کرج دانست و اظهار داشت: هيچ كاري تحقق نخواهد يافت مگر با همكاري مردم و دستگاه‌هاي دولتي تا بتوانيم در توسعه شهر گام‌هاي مؤثري را برداريم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود