12 آذر 1391
شماره خبر: 15869

سند عمرانی شهر کرج بر اساس تدوین برنامه 4 ساله محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سند عمرانی شهر کرج بر اساس تدوین برنامه 4 ساله محقق می شود

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سند راهبردی عمران شهری بر اساس تدوین و اجرای برنامه چهار ساله محقق می شود.
عزیز صدرنژاد با تاکید بر اجرای صحیح و اصولی طرح های عمرانی، اظهارداشت: شهر مجموعه ای پویا می باشد که با گذر زمان نیاز به مولفه های متنوعی دارد که تامین زیرساخت ها در قالب اجرای پروژه های مختلف از جمله این مولفه ها می باشد. وی با اشاره به تاکید مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری مبنی بر تامین سرانه های زندگی شهری، عنوان کرد: اجرای پروژه های عمرانی از مهمترین گزینه هایی است که مدیریت شهری بر انجام آن تاکید دارد.
بررسی تفریغ بودجه سال 90 شهرداری
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از بررسی تفریغ بودجه سال 90 شهرداری کرج در مجموعه شورای شهر خبر داد. عبدالله پور مظاهری با بیان اینکه، بحث تفریغ بودجه شهرداری طبق روال قانونی و در دوره زمانی یک ساله توسط اعضای شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: بر اساس قوانین موجود شهرداری هر سال موظف به ارائه وضعیت عملکردی بودجه سال قبل خود تحت عنوان مبحث تفریغ بودجه به شورای اسلامی شهر است. وی، تفریغ بودجه را نوعی حسابرسی کلی از عملیات مالی شهرداری طی یکسال کاری خواند و گفت: از اولویت هایی که در تفریغ بودجه مد نظر قرار می گیرد، تطبیق هزینه کرد شهرداری با بودجه تخصیص یافته بر حسب حسابرسی های مالی شهرداری است.
آغاز اجرای طرح آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی در کرج
اجرای طرح آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی همزمان در 10 ایستگاه در کرج آغاز شد. این افتتاحیه با حضور شهروندان کرجی، مسئولان و آتش نشانان شهرداری کرج انجام شد. رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در این مراسم طرح آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی را طرح مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج عنوان کرد. سعید صفری با اشاره به اینکه آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی از امروز آغاز می شود، ادامه داد: بر این اساس آموزش مذکور در چند لایه مقدماتی، میانی و تکمیلی برگزار خواهد شد.
40 درصد از بناهای کرج فاقد استحکام لازم هستند
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در افتتاح طرح آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی مطرح کرد: 40 درصد از بناهای کرج فاقد استحکام لازم از نظر ایمنی هستند. مصطفی رضا حسینی با اشاره به مطلب فوق آموزش شهروندی را به منظور ارتقا سطح فرهنگ شهروندان امری ضروری دانست. این مسئول با بیان این که اولین کسانی که در صحنه حوادث حضور پیدا می کنند شهروندان هستند، عنوان کرد: آشنایی شهروندان با نکات ایمنی موجب کاهش آمار خسارات می شود. وی با اشاره به اهمیت بالای طرح آموزش شهروندی ایمنی و آتش نشانی ادامه داد: در حال حاضر هزار و 500 شهروند در فاز اول این آموزش شرکت کردند.
مشکلات ترافیکی منطقه 4

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود