4 اسفند 1394
شماره خبر: 159224

روند اجرای پروژه جنگل كاری باغستان كرج رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 روند اجرای پروژه جنگل كاری باغستان كرج رصد شد


با حضور عضو شورای شهر و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، روند جنگل کاری و کاشت درخت در اراضی باغستان رصد شد.
فاطمه آجرلو عضو شورای اسلامی شهر کرج و نماینده شورا در کمیسیون ماده 7 (قطع یا جابجایی درختان در سطح شهر) به همراه محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان پارکها و دیگر کارشناسان به بازدید از پروژه جنگل کاری باغستان و رصد روند اجرای پروژه پرداختند. فاطمه آجرلو در حاشیه این بازدید اظهار داشت: توجه به رویکرد زیست محیطی و طبیعت محوری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا بتوان کرج را به گذشته باغشهری خود بازگرداند. وی با اشاره به اجرای پروژه جنگل کاری باغستان افزود: اجرا و اتمام این پروژه تاثیر به سزایی در بهبود وضعیت اکولوژیکی کلانشهر کرج دارد. این مسئول عنوان کرد: فاز اول این پروژه از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به اتمام رسید و هم اکنون اقدامات لازم برای چاله کنی و کاشت نهال ها در فاز 2 از سوی این سازمان در حال انجام است. آجرلو با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص به کارگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی در انجام طرح ها و پروژه ها ادامه داد: اقتصاد مقاومتی را به وضوح می توان در اجرای پروژه جنگل کاری باغستان دید که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد. عضو شورای اسلامی شهرکرج یادآور شد: با توجه به کمبود آب در کشور، برای اجرای این پروژه در باغستان، قنوات موجود در این عرصه احیا و از آنها برای آبیاری درختان و گیاهان استفاده می شود.
وی گفت: در آینده با اتمام پروژه کمربند سبز کرج و جنگل کاری باغستان، این فضا مجموعه تفرجگاهی برای شهروندان می شود که این مهم خود به جذب گردشگر نیز کمک شایانی می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود