9 اسفند 1394
شماره خبر: 159484

بالغ بر 70 هزار مترمربع از معابر منطقه 9 کرج ساماندهی شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بالغ بر 70 هزار مترمربع از معابر منطقه 9 کرج ساماندهی شدند


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با انجام عملیات لکه گیری بیش از هفتاد هزار مترمربع از خیابانهای سطح منطقه ساماندهی شدند.
حسین عطایی گزارشی از عملیات عمرانی، لکه گیری آسفالت معابر این منطقه را طی 11 ماه سال جاری تشریح کرد. سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: حوزه عمران منطقه از ابتدای سال جاری با توجه به بازدیدهای مکرر میدانی، وضعیت مساعد آب و هوایی، اولویت بندی های مشخص و بنا بر درخواست شهروندان اقدامات مطلوبی را به منظور ساماندهی معابر سطح شهر اجرایی کرده است.
عطایی ادامه داد: بر این اساس، توزیع آسفالت به منظور اجرای عملیات لکه گیری در معابر این منطقه با تناژی بالغ بر 422 هزار تن انجام شد که طی آن مساحتی در حدود هفتادهزار و 695 مترمربع ساماندهی گردید. این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات جدی و به حق شهروندان از شهرداری ها ساماندهی معابر و خیابان های سطح شهر می باشد و در واقع یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت مطلوب آسفالت معابر است که تاثیر زیادی بر سیمای شهری دارد و این امر با درنظرگرفتن اولویت کاری و همچنین در نظرگرفتن وضعیت و شرایط آب وهوایی، توجه به درخواست های شهروندان و برنامه ریزی بر اساس بودجه مصوب منطقه در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود