25 اسفند 1394
شماره خبر: 160320

مناطق 1، 7 و 9 پیشرو در پاسخگویی به درخواست های سامانه 137

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مناطق 1، 7 و 9 پیشرو در پاسخگویی به درخواست های سامانه 137


معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسئولان به درخواست شهروندان گفت: مناطق 1، 7 و 9 در تحقق این مهم طی سال جاری پیشرو بوده اند.
حسن مدیر روستا اظهار داشت: با عنایت به جمع بندی تماس های شهروندان از تاریخ اول فروردین تا سی ام بهمن ماه سال جاری درصد رضایتمندی شهروندان در مناطق مذکور از دیگر حوزه ها بیشتر بوده است.
وی مناطق 7 و 9 را پیشتاز در حوزه خدمات شهری خواند و افزود: دیگر مناطق در این زمینه ضعیف عمل کرده اند. معاون خدمات شهر شهرداری کرج در خصوص عملکرد مناطق در حوزه کنترل نظارت گفت: مناطق 11 و 9 در این بخش عملکرد عالی و مناطق 1، 2،3، 4، 6، 7، 10 و 12 عملکردی متوسط داشتند. مدیر روستا مناطق برتر در حوزه خدمات شهری مناطق را 9، 11 و 12 اعلام کرد و با اشاره به اینکه منطقه 7 در حوزه فضای سبز و منطقه 9 در حوزه عمران بهترین عملکرد را در پاسخگویی به درخواست شهروندان از طریق سامانه 137 داشتند، اضافه کرد: از تماس های دریافتی 92 درصد تماس کم خطر و تنها حدود 8 درصد تماس پرخطر با سامانه 137 صورت گرفته است. معاون خدمات شهر شهرداری کرج با اشاره به اینکه تماس های پر خطر شامل مواردی از جمله رفع آبگرفتگی، لغزندگی و برف روبی معابر، ریزش یا احتمال ریزش ساختمان های مجاور در حال ساخت و گود برداری، سقوط و احتمال سقوط درختان، هرس شاخه های درختان خطر آفرین و ایجاد چاله های عمیق در معابر و احتمال سقوط افراد است، گفت: با توجه به عملکرد خدمات شهر در این زمینه، امسال شاهد اتفاقات کمتری از این قبیل بوده ایم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود