17 فروردین 1395
شماره خبر: 160663

نیازمند نگرش جدید به مبانی "اقتصاد مقاومتی" می باشیم

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نیازمند نگرش جدید به مبانی "اقتصاد مقاومتی" می باشیم


دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: نیازمند نگرش جدید به مبانی "اقتصاد مقاومتی" هستیم و باید در سال جدید با اقدامات جدید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
فاطمه آجرلو ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت به شهروندان و آروزی سالی توام با صحت و سلامت و برکت برای عموم ملت، افزود: امید است در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین گردیده است، مدیریت شهری کرج قادر به برنامه ریزی منسجم تر به منظور رشد سرانه ها و محرومیت زدایی باشد و بتوانیم در صحنه عمل به شعارهای خویش جامه عمل بپوشانیم. آجرلو با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج در سال گذشته در حوزه های عمرانی و خدماتی خوش درخشید و کارنامه موفقی ارائه کرد، گفت: این در حالی است که سال 94، سال رکود صنعت ساختمان سازی بود اما به راستی این مبانی «اقتصاد مقاومتی» بود که موثر واقع شد تا گردنه های سخت و دشوار بحران درآمدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز همچون سال گذشته شاهد بهره برداری از دهها طرح و پروژه کلان عمرانی و خدماتی خواهیم بود و بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اعتبار صرف به ثمر نشستن طرح های در دست اقدام می شود. آجرلو از مترو و کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی این کلانشهر به عنوان مهمترین پروژه هایی یاد کرد که در سال جاری به ثمر نشستن آنها مد نظر مدیریت شهری کرج قرار دارد و اعتبارات خوبی نیز به آنها تخصیص یافته است. وی در پایان از کلیه کارکنان، مدیران و معاونین و فعالان مدیریت شهری کرج تقاضا کرد در سال جدید با عزم ملی و مدیریت جهادی و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی، در مسیر خدمت رسانی جهادی به شهروندان گام بردارند و موانع موجود پیش روی توسعه پایدار این کلانشهر را از میان بردارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود