25 فروردین 1395
شماره خبر: 161122

اجرای طرح یکسان سازی تابلوهای سردر ورودی شهرداری مناطق 12 گانه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح یکسان سازی تابلوهای سردر ورودی شهرداری مناطق 12 گانه کرج


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای طرح یکسان سازی تابلوهای سردر ورودی شهرداری مناطق 12 گانه این کلانشهر خبر داد.
الهام باقری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه عدم هماهنگی و تناسب میان تابلوهای شهری به عنوان یکی از عناصر مبلمان شهری موجب آشفتگی بصری در فضاهای شهری می باشد، اجرای اقدامات مطلوب در این راستا به عنوان یک ضرورت احساس می شود. این مسئول ایجاد آرامش روانی و بصری شهروندان را از وظایف اصلی سازمان زیباسازی نام برد و گفت: یکی از اقدامات سازمان زیباسازی در راستای رفع معضل نازیبایی های شهری، طراحی یکسان و هماهنگ تابلوهای سردرب شهرداری های مناطق 12 می باشد. وی با اشاره به اینکه هویت سازمانی یکسان به عنوان یکی از ضروریات همه مجموعه ها و مراکز خدمات رسان نقش موثری جهت تعامل بیشتر با مخاطبان و زیبایی فضای شهر دارد اعلام کرد: سازمان زیباسازی در تلاش است تا با طراحی یکسان تابلوها تاثیر مطلوبی در تحقق این مهم ایجاد کند.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در تشریح طراحی تابلوهای سردرب ورودی شهرداری مناطق 12 گانه گفت: در طراحی این تابلوها از الگویی یک شکل به همراه رنگ های سبز و طوسی استفاده شده و جانمایی و تعیین اندازه تابلوها بر اساس معماری هر ساختمان انجام می شود. باقری در خصوص اتمام طرح مذکور، بیان داشت: تمام تابلوهای سردرب ورودی در بازه زمانی تعیین شده در مناطق 12 گانه کرج مورد اجرا و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود