31 فروردین 1395
شماره خبر: 161494

افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۳ شهرداری کرج با اعتبار ۵۳۰ میلیارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۳ شهرداری کرج با اعتبار ۵۳۰ میلیارد


با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری، پروژه های عمرانی منطقه ۳ شهرداری کرج با اعتبار ۵۳۰ میلیارد افتتاح شد.
بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه سه شهرداری کرج با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال صبح سه شنبه با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کرج و سایر مسئولان شهری برگزار شد. سالن سوله بحران به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ساختمان اداری عمران و خدمات شهری منطقه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پارک رضوان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پارک داروگر با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد. همچنین پارک خبرنگار با اعتبار ۵ میلیارد ریال، پارک کودک با اعتبار ۴ میلیار ریال و ایستگاه آتش نشانی به مساحت ۹۵۳ متر مربع با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی بود که در شهرداری منطقه ۳ کرج مورد بهره برداری قرار گرفت. علی ترکاشوند، شهردار کرج در این مراسم با بیان اینکه نیازمندی های مناطق با تعامل با نمایندگان مجلس کرج شناسایی شده و در دستور کار مدیریت شهری قرار می گیرد، اظهار کرد: منطقه فردیس از جمله بخش هایی است که مورد توجه شهرداری و شورای شهر قرار دارد و امروز با بهره برداری از این پروژه ها شاهد توجه مدبریت شهری به این بخش هستیم. شهردار کرج افزود: فردیس برابر قانون به شهرستان تبدیل شده و باید مستقل شود اما گاهی به سبب مصلحت و توسعه، چند شهرستان دارای یک شهرداری هستند که در این زمینه از مشاور صاحب صلاحیت برای بررسی این امر کمک گرفته ایم. ترکاشوند با بیان اینکه سال ۹۵ با عنوان شکوفایی عمرانی شهرداری کرج نام گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری فعالیت های فرهنگی زیادی صورت گرفته که سبب شده از ابتدای سال و در زمان های آینده پروژه های زیادی برای افتتاح داشته باشیم.
در ادامه رئیس شورای شهر کرج با اشاره به افتتاح این پروژه های عمرانی اظهار کرد: فعالیت های عمرانی و اقدامات زیربنایی در قالب اعتبارات تعریف شده که تلاش می کنیم ثمره بلند مدت داشته باشد.
محمود دادگو با بیان اینکه این خدمات در فردیس تداوم دارد و به سایر مناطق نیز سرایت می کند، افزود: احداث سوله های بحران در نقاط مختلف شهر در همین راستا انجام می شود که گامی در جهت افزایش سرانه های ورزشی شهر نیز محسوب می شود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود