8 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161949

3 میلیون مترمربع عملیات تنظیف شهری در منطقه 6 کرج اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

3 میلیون مترمربع عملیات تنظیف شهری در منطقه 6 کرج اجرایی شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از انجام سه میلیون مترمربع عملیات رفت و روب در معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: از تمام نیروها و پتانسیل خود استفاده می کنیم تا شهر کمترین میزان نابسامانی را در زمینه رفت و روب زباله و نخاله و... داشته باشد.
عزیز صدرنژاد این مطلب را عنوان کرد و گفت: حوزه خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج از ابتدای سال جاری فعالیت های گسترده و مطلوبی را در راستای تنظیف شهر و خدمات رسانی به شهروندان به انجام رسانده است. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس جمع آوری 400 تن زباله و سه میلیون مترمربع عملیات رفت و روب معابر از جمله اقدامات حوزه خدمات شهری در سطح منطقه می باشد. صدرنژاد بیان کرد: جمع آوری 10 هزار مترمکعب خاک و نخاله، تسطیح زمین های بایر در 9 هزار مترمربع و لایروبی جوی ها و انهار در هزار و 500 مترمکعب از دیگر اقدامات حوزه مذکور در فروردین ماه بوده است. رنگ آمیزی جداول در هزار مترمربع، شستشوی جداول در هشت هزار مترمربع و امحاء دیوارنویسی های سطح منطقه 6 شهرداری کرج از دیگر فعالیت هایی بود که این مسئول به آنها اشاره کرد.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج یادآور شد: ارائه خدمات شهری یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها به حساب می آید که با توجه به متنوع شدن نيازهاي زندگي شهري در طول زمان این ارگان عهده دار وظایف گسترده تری می شود. صدرنژاد خاطر نشان کرد: حوزه ﺧﺪﻣﺎت شهري شامل ارائه هرگونه ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در زمينه اﯾﺠﺎد ﺗﺴﻬﯿﻼت ﺑﺮای زﻧـﺪﮔﯽ اﻓـﺮاد در شهر ارائه مي شود که وجود این حوزه ﺑﺮای ﺗﺪاوم زﻧـﺪﮔﯽ ﺷﻬﺮی ﺿﺮورت داشته و ﺑﺮ اﺳﺎس اﯾـﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ، ﻃﯿﻒ وﺳﯿﻌﯽ از ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎ را دربر مي گيرد و تنها شامل رفت و روب شهری نمی باشد. این مسئول در پایان گفت: بر این اساس شهرداری منطقه 6 کرج با برنامه ریزی های دقیق در حوزه خدمات شهری سعی بر آن دارد تا از تمام نیروها و پتانسیل خود استفاده کند تا شهر کمترین میزان نابسامانی را در زمینه رفت و روب زباله و نخاله، ساخت و سازهای غیر مجاز، لایروبی انهار و ... داشته باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود