15 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162370

برنامه‌ریزی‌ برای مسائل شهری بر پایه‌ی اقتصاد مقاومتی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برنامه‌ریزی‌ برای مسائل شهری بر پایه‌ی اقتصاد مقاومتی باشد


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: برنامه‌ریزی‌ برای سازماندهی مسائل شهری، باید بر پایه‌ی اقتصاد مقاومتی باشد به این معنی که علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بیش‌ترین بهره‌وری را نیز در فعالیت‌های شهرداری شاهد باشیم.
رییس شورای شهرستان کرج اظهار داشت: ما به عنوان اعضای شورای شهر باید در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش‌قدم باشیم و در زمان باقی‌مانده از عمر شورا، به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا در آینده، شرمنده‌ی عملکرد خود نباشیم. وي با تأكيد بر اينكه مديريت شهري بايد در سال 95 اقتصاد مقاومتي را در زواياي كار و عمل نهادينه كند افزود: توانمندي و هنر مديريت شهري در شرايط سخت نمود پيدا مي‌كند.
حمیدرضا ابوالحسنی نام‌گذاري امسال به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل را يك شاخص مهم برشمرد و گفت: مديران شهرداري بايد از اين شاخص به خوبي بهره گرفته و با عمل به آن توانمندي خود را نشان دهند. این مسئول تاکید کرد: لازم است از تجربه شهرهاي موفق در حوزه مديريت شهري الگو بگیریم و اقداماتي كه صورت مي‌پذيرد نيز در راستاي جلب رضايت شهروندان باشد.
ابوالحسنی با بيان اينكه شوراي اسلامي شهر در مقابل شهرداري نيست، افزود: شورا در كنار شهرداري است و مديريت شهري را براي رسيدن به اهداف حمايت و كمك مي‌كند و انتظار مي‌رود مجموعه مديران با سیاستگذاریهای مناسب در حوزه های مختلف عملکرد مناسبی را از خود به جا بگذارند. وی عنوان کرد: يكي از مظاهر جلوه‌هاي اقدام و عمل، استفاده صحيح از منابع شهرداري است كه اگر به درستي مديريت و استفاده شود اين شعار محقق مي‌شود. این عضو شورای شهر ادامه داد: مديريت شهري بايد از ظرفيت‌هاي فضاي شهر در مباحث مختلف از جمله فرهنگي و اجتماعي و آموزش‌های فرهنگي به نحو احسن استفاده كند و بايد تلاش كرد كه با همت و همدلي به آرمانهاي انقلاب جامه عمل پوشاند و در راستاي رضايتمندي مردم ولايت مدار گام برداشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود