25 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 162917

شهرداری به بنگاه معاملاتی خدمت رسان تبدیل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری به بنگاه معاملاتی خدمت رسان تبدیل شده است


قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر اهمیت ایجاد تعامل بین مدیران و مسئولان شهری بیان کرد: با تحقق این مهم شهرداری می تواند نسبت به انجام اقدامات مهمتری که به نفع شهر و شهروندان باشد، گام بردارد و به نوعی می تواند به تبع این پشتوانه به بنگاه معاملاتی خدمت رسان تبدیل شده است.
محمدرضا رضاپور بر ضرورت ایجاد تعامل کارآمد بین مدیران و کارکنان حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید و بیان کرد: در کنار وجود این مهم باید رقابت در خدمت رسانی سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد.
این مسئول با بیان اینکه شهرداری ها وظایف متعدد و گسترده ای در زمینه خدمت رسانی به عهده دارند، از اجرای عملیات های عمرانی، اقتصادی، خدمات شهری و ... به عنوان این وظایف یاد کرد و افزود: به طور کلی این نهاد خدمت رسان ارائه خدمت از تولد تا مرگ یک شهروند را به عهده دارد. وی، ارتقاء کیفیت اقدامات خدماتی را از مهم ترین عملکرد مجموعه مدیریت شهری طی سالهای اخیر و در شرایط نامناسب اقتصادی برشمرد و گفت: شهرداری کرج اکنون موفق شده است مجموعه گسترده ای از خدمات را به شهروندان ارائخ کند که با ارزیابی های صورت گرفته این خدمات جایگاه مطلوبی بین شهروندان دارد.
قائم مقام شهردار کرج در ادامه سخنان خود به حساسیت های موجود در امر خدمت رسانی و جلوگیری از تخلفات اداری و در نهایت کسب رضایت شهروندان اشاره و بیان کرد: دستگاه های نظارتی باید در این زمینه دقت ویژه ای داشته باشند. رضاپور با تاکید بر اینکه دستگاه حقوقی در شهرداری نیز باید به روز باشد، اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم حقوق مردم و شهرداری به صورت برابر رعایت می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود