5 تیر 1395
شماره خبر: 165272

قوه قضاییه سنگربان اصلی صیانت از حقوق شهروندی و قانون اساسی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قوه قضاییه سنگربان اصلی صیانت از حقوق شهروندی و قانون اساسی است


خزانه دار و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: قوه قضاییه سنگربان اصلی صیانت از حقوق شهروندی، آزادی های فردی و اجتماعی و قانون اساسی است.
علی حاج کاظم با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، از شهید بهشتی و 72 تن از دلسوزان امام (ره) و انقلاب به عنوان پاسداران ارزش ها و کرامت های انسانی یاد کرد و افزود: قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بر مبنای آموزه های اسلامی و قوانین مدنی به دنبال برقراری امنیت و تضمین حقوق شهروندی است. این مسئول شهری با بیان اینکه دستگاه قضا در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، بهترین پشتیبان برای ایجاد فضای سالم اقتصادی و رونق بخشی به فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی است، گفت: بی شک نعمت ارزشمند «امنیت» و برخورد قاطع با متجاوزین به حقوق شهروندی و آزادی های مشروع شهروندان از دستاوردهای فعالیت های جهادی رئیس و دست اندرکاران قوه قضاییه می باشد.
وی ادامه داد: هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تکریم خدمات خالصانه و صادقانه قشر متعهد و متخصص و خدوم قضایی کشور اسلامی مان است که از بدو انقلاب اسلامی تاکنون در راه تامین امنیت و پاسداشت حقوق شهروندی و آزادی های فردی و اجتماعی زحمات فراوانی را متحمل شده اند و جا دارد که این فعالیت های جهادی و ارزشمند به صورت ویژه از سوی فرد فرد مردم و مسئولان ارج نهاده شود.
عضو پارلمان محلی کرج از آیت الله شهید بهشتی به عنوان مجاهد نستوه، مجتهد متفکر، معمار دستگاه قضایی و عالمی کم نظیر یاد کرد که همراه با سایر شهیدان این عرصه برای پایه گذاری قانون اساسی کشورمان بر مبنای فرامین الهی و آموزه های قرآنی و اسلامی تلاش های فراوانی را صورت داده اند که از درگاه باری تعالی برای آن سفرکردگان علو درجات را استعانت داریم. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج در پایان بیان داشت: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را که با ایام لیالی قدر توأمان شده است، به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضا در استان البرز، تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود