15 تیر 1395
شماره خبر: 165891

همایش بزرگ "میزان" با مشارکت شهرداری کرج برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش بزرگ "میزان" با مشارکت شهرداری کرج برگزار می شود


به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با آخرین تحولات آموزشی و بررسی ابعاد جدید نظام تعلیم و تربیت، همایش بزرگ میزان با مشارکت شهرداری کرج و موسسه فرهنگی، آموزشی میزانT در تاریخ 22 تیر ماه جاری در محل سالن همایش های مجموعه میلاد برگزار می شود.
دکتر عزیزی از کارشناسان سرشناس حوزه های فرهنگی و اجتماعی سخنران ویژه این همایش بزرگ خواهد بود که با محوریت «آشنایی با روش میزان، نگاهی نو به تعلیم و تربیت» به ایراد سخن می پردازد و شهروندان گرامی در صورت تمایل برای شرکت رایگان در این همایش می توانند عدد 1 را به سامانه پیامی 30004777000002 ارسال نمایند. مجموعه فرهنگی، آموزشی میزان از سال 1376 با راه اندازی مدارس میزان شروع به کار کرد، ماموریت این مجموعه عبارت است از: «تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس نگرش شیعی و فرهنگ ایرانی با تاکید بر رشد همه جانبه متربیان در زمینه های دینی، علمی، مهارتی، اجتماعی و سیاسی.» که به دنبال ترویج ارزش هایی همچون: ایجاد تعهد نسبت به اوامر الهی، صداقت، نظم و انضباط در کار، پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی، تقویت هویت ملی، ایجاد پیوند عمیق بین دانش آموزان و فرهنگ جهاد و شهادت، آزاد اندیشی، نو اندیشی، پویا اندیشی، حفظ کرامت های انسانی و... می باشد. در همین ارتباط و با توجه به فعالیت بسیار موفق مدارس میزان در شهر تهران، این موسسه در نظر دارد فعالیت های خود را در استان البرز و کلانشهر کرج نیز بسط و توسعه دهد تا دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهرمان نیز از ابتدا با نگرشی صحیح و بنیه ای علمی و اعتقادی قدم در راه تعلیم و تربیت بگذارند و در آینده خادمانی متعهد و متخصص برای این مرز و بوم باشند؛ تفکری که از سوی شهرداری کرج نیز ارج نهاده شد و همکاری لازم برای برگزاری همایش مذکور صورت پذیرفت.
شهرداری کرج به عنوان نهادی فرهنگی و اجتماعی در خصوص ارتقای فعالیت مدارس و بهبود عملکرد نظام تعلیم و تربیت دغدغه مند است؛ چرا که در آینده مدیرانی از بین همین دانش آموزان عهده دار امور خواهند شد و هرچه میزان ولایتمداری، تعهد، تخصص، ارزشمداری و جایگاه علمی این افراد بالاتر باشد، بی شک رشد و توسعه همه جانبه شهرمان در دهه های آینده را تضمین می کند فلذا توسعه مدارسی از این قبیل بسیار ضروری می نماید. در همین ارتباط و با مشارکت فعال شهرداری کرج و موسسه فرهنگی، آموزشی میزان، همایشی با هدف آشناسازی بیشتر خانواده ها با این نوع نگرش نسبت به تعلیم و تربیت در روز 22 تیر ماه جاری، از ساعت 18 الی 20 در محل سالن همایش های مجموعه فرهنگی میلاد برگزار خواهد شد. والدین می توانند با شرکت در آن نسبت به یادگیری مفاهیم جدید اقدام نموده و همچنین نکاتی را برای تربیت بهتر فرزندان خویش بیاموزند. همچنین کانال تلگرامی این موسسه به آدرس: talegram.me/mizanalborz در دسترس عزیزان می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود