21 تیر 1395
شماره خبر: 166153

نگاه درآمدزایی به تاکسی ها ظلم بزرگی به قشر تاکسیران است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نگاه درآمدزایی به تاکسی ها ظلم بزرگی به قشر تاکسیران است


عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: نگاه درآمدزایی به تاکسی ها ظلم بزرگی به قشر تاکسیران است و متاسفانه حقوق شهروندی این افراد طی سالیان اخیر مورد تعدی قرار گرفته است.
حجت اله غلامرضایی افزود: بیش از 12 هزار دستگاه تاکسی در خطوط ثابت و گردشی تاکسیرانی کرج به شهروندان خدمت رسانی و از ساعات اولیه صبح تا شامگاه نسبت به جابه جایی مسافرین درون شهری اقدام می کنند که این زحمات ارزشمند باید مورد تقدیر و پاسداشت قرار گیرد. وی ادامه داد: متاسفانه نگاه متولیان به تاکسیرانان از بدو دریافت پروانه بهره برداری تا مراحل ثانویه معطوف به درآمدزایی است و سالانه هزینه های مختلفی از این قشر دریافت می شود حال آنکه تاکسیرانان یکی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه به شمار می روند و استرس و فشار بالای شغلی را نیز تحمل می نمایند. این مسئول شهری خاطر نشان کرد: تاکسیرانان نیازمند دریافت خدمات رفاهی، فرهنگی و ورزشی هستند و به عنوان بخشی از جامعه حقوقی دارند که باید از سوی مسئولان شهری به ویژه سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی کرج و حومه شمرده شود و اینکه به بهانه های مختلف آنها را تحت فشار قرار دهیم یا خدمت رسانی به این افراد با استانداردها تطابق نداشته باشد، شایسته نیست و نیازمند بازنگری است.
عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان تاکسیرانی این کلانشهر بیان داشت: تاکسیرانان امین و امانتدار مردم به شمار می روند و از صبح تا شب با هدف کسب رزق و روزی حلال در خیابانهای شهر در حال تردد می باشند و چنانچه نیازهای روحی و رفاهی این قشر از سوی مسئولان شهری مورد توجه قرار گیرد، بی شک با روحیه و انرژی بیشتری نسبت به خدمت رسانی به شهروندان همت می گمارند.
به گفته وی، با افزایش تب ترافیک در کلانشهر دو میلیون نفری کرج که هر روز بر ابعاد و تبعات آن افزوده می شود، جا دارد که گسترش و نوسازی ناوگان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به صورت ویژه در دستور کار متولیان امر قرار گیرد و همچنین دولت از محل درآمدهای مالیاتی و منابع حاصل از آزادسازی حامل های انرژی نسبت به تخصیص اعتبار جهت خریداری اتوبوس های مدرن برای بکارگیری در کلانشهرها اقدام نماید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود