26 تیر 1395
شماره خبر: 166453

بیش از 6 هزار تن آسفالت در معابر سطح منطقه 7 کرج پخش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 6 هزار تن آسفالت در معابر سطح منطقه 7 کرج پخش شد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از تولید و پخش شش هزار تن آسفالت در این منطقه خبر داد و افزود: این میزان آسفالت طی سه ماه گذشته تولید و پخش شده است.
علیرضا کیان عنوان کرد: این عملیات در مساحتی بالغ بر 33 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ريال صورت گرفته است که این طرح تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت. این مسئول اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و زیرسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در خیابان های گلستان، کوچه ولی عصر یک، بلوار موذن و تقاطع بلوار انقلاب، پیاده رو ضلع جنوبی باغ صمصام، خیابان اصلی و معابر فرعی شهرک بهارستان، گلستان20، کوچه نسترن3 غربی، خیابان شهید منصوری فرد، خیابان دهم تا بیهقی و خیابان پنجم فاز 3 بلوک یک و... انجام شده است.
وی گفت: در حال حاضر، شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت در معابر این منطقه هستند و با توجه به هدف شهرداری کرج در راستای تحقق نهضت آسفالت، کوچه ها و خیابانهای این منطقه یکی پس از دیگری مشمول اجرای طرح زیرسازی و پخش آسفالت می شوند. این مسئول درپايان خاطر نشان کرد: جهت حسن انجام کار تمام عمليات روکش آسفالت همراه با نظارت دقيق صورت می گیرد تا با کيفيت و سرعت بيشتري اجرایی و بهره برداري شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود