8 آذر 1394
شماره خبر: 153792

بهسازی معابر منطقه 5 کرج با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 بهسازی معابر منطقه 5 کرج با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج از انجام عملیات لکه گیری، تراش و روکش آسفالت در برخی معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: عملیات مذکور با استفاده از دو هزار و 600 تن آسفالت به اتمام رسیده است.
عباس سعیدی کیاعنوان کرد: حوزه عمران منطقه 5 شهرداری کرج عملیات لکه گیری، تراش و روکش آسقالت معابر را در برخی نقاط از این منطقه اجرایی کرده است که برای انجام این عملیات بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه تخصیص داده شد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس عملیات مذکور در بلوار حدادی مدرسه رضوان، خیابان برزنت کوچه های شفیعی، موسوی، عبدلی، سه راه گوهردشت کوچه میثم 5 و دهقان ویلای اول خیابان نهم اجرایی شده است. سعیدی کیا افزود: سامان دهی خیابان پونه شرقی گلستان دوم، حصارک شهرک رازی، کوچه نورالهی، مهدی ، خیابان شقایق شرقی گلبرگ دوم و بلوار شهید ایرانی ورودی شهرک گلستان نیز با انجام عملیات لکه گیری، تراش و روکش آسفالت صورت گرفته است. لکه گیری، تراش و روکش آسفالت در خیابان اختر غربی مقابل پل مهرشهر، خیابان مفتح کوچه دولت آبادی، خیابان بهار شرقی گلستان چهارم و داخل اداره عمران این منطقه از دیگر فعالیت های عمرانی بود که این مسئول به آنها اشاره کرد. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج ادامه داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابانهای لاله، نهم و دهم واقع در دهقان ویلای دوم، خیابان چهارم درختی و خیابان شقایق شرقی واقع در بلوار 45 متری گلشهر هم به اتمام رسیده است.
سعیدی کیا با اشاره به اینکه عملیات مذکور طی دو هفته گذشته اجرایی شده است، بیان کرد: این طرح در سطح منطقه 5 شهرداری کرج تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت و با جدیت پیگیری می شود. این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العملهای تعیین شده در طول سال جاری محقق خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود