2 مرداد 1395
شماره خبر: 166933

اجرای پروژه ادامه بلوار 45 متری گلشهر بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای پروژه ادامه بلوار 45 متری گلشهر بررسی شد


شصت و هفتمین جلسه کمیسیون عمران به ریاست سعید فیروزگاه با موضوعات بررسی پروژه ادامه بلوار 45 متری گلشهر و ساماندهی نیروهای خدمات شهری در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد.
ساماندهی نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج، اولین لایحه مطرح شده در شصت و هفتمین جلسه کمیسیون عمران بود که ادامه بررسی آن به جهت تهیه و ارائه مستندات به هفته آینده موکول شد.
علی اصغر نصیری، جانشین معاونت خدمات شهر شهرداری کرج در این خصوص با بیان اینکه در حال حاضر اداره تخلفات شهری این معاونت 110 نفر نیرو دارد، گفت: شناسایی توانایی نیروها جهت بکارگیری در بخش های تخصصی از ملزوماتی است که در دستور کار قرار گرفته است. وی همچنین در خصوص برپایی بازارچه خیریه ضمن انتقاد به جانمایی این بازارچه تشریح کرد: برپایی بازارچه به منظور حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست انجام شده است که 120 غرفه نیز به این قشر اختصاص یافته و 20 غرفه نیز به صورت نیم بها به منظور عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات، در اختیار اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی قرار گرفته است. در ادامه جلسه، لایحه احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر در دستور کار قرار گرفت که در این خصوص، علی اصغر کمالزاده، معاون خدمات شهری شهرداری کرج ضمن تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این بلوار تشریح کرد: با توجه به ادامه مراحل تکمیلی بلوار ماهان، اتصال ادامه بلوار 45 متری گلشهر به این بلوار کاهش ترافیک چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. کمالیزاده افزود: در حال حاضر ادامه بلوار ماهان تا مرحله آسفالت پیش رفته و مراحل پایانی آن مانند نورپردازی و ... در حال انجام است. وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر گفت: این پروژه با توجه به خروجی های کارآمد و مهمی که دارد از جمله مهمترین و کاربردی ترین پرژوه های اجرایی در کرج بشمار می رود و باید به چشم پروژه ای فرا منطقه ای به آن نگاه کرد. رضا شریفی، عضو شورای شهر کرج نیز با تایید صحبت های معاون خدمات شهر، گفت: احداث این پروژه کار بسیار ارزشمندی است و در اولویت بندی پروژه ها ارجحیت داشته و دارد که امیدواریم با انجام ادامه تملکات و رفع معضلات هر چه زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری از آن باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود