9 مهر 1393
شماره خبر: 130313

55 درصد از اراضی کشاورزی منطقه 6 سهم شهرداری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

55 درصد از اراضی کشاورزی منطقه 6 سهم شهرداری شد


با برگزاری جلسه ای فی مابین مدیر منطقه 6 شهرداری کرج و مالکان اراضی کشاورزی جنوب این منطقه 55 درصد از این اراضی به منظور اجرای طرح احداث بلوار 45 متری گلشهر و بلوار ماهان و اتصال آن به بلوار شهید رجایی بررسی و به تملک شهرداری منطقه درآمد.
عباس حق محمدلو در دیدار با مالکان اراضی کشاروزی با بیان اینکه اجرای طرح های عمرانی – زیرساختی با هدف انتفاع و توسعه کلی شهر همچنین تقویت زیرساخت های منطقه انجام می شود، گفت: احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر نیز از جمله طرح های توسعه ای است که با اجرای آن 54 هکتار به مساحت زیرساخت های منطقه افزوده می شود. وی با ارزیابی مثبت از اجرای این طرح عمرانی بیان کرد: این پروژه از جمله مهمترین و کاربردی ترین پرژوه های اجرایی در کرج بشمار می رود که اجرای آن نقش بسزایی در کاهش بار ترافیک شهری ایفا می کند. حق محمدلو، زمان آغاز اجرای این طرح را پیش از پایان سال جاری ذکر و عنوان کرد: با پیش بینی های صورت گرفته تکمیل پروژه احداث بلوار 45 متری گلشهر و بلوار ماهان و اتصال آن به بلوار شهید رجایی در سال آینده صورت می گیرد.
45 درصد از اراضی کشاورزی در تملک مالکان قرار گرفت
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج درادامه با اشاره به سهم 45 درصدی مالکان از اراضی کشاورزی جنوب منطقه بیان کرد: سهم مالکان از اراضی کشاورزی با تغییر کاربری از کشاورزی به مسکونی و تجاری در اختیار آنان قرار گرفت. حق محمدلو، رسیدن به وضعیت ایده آل و استاندارد در عرصه عمران شهری را مهم دانست و با بیان اینکه تحقق این امر در اولویت برنامه ریزی های شهرداری این منطقه قرار دارد، گفت: با توجه به اهمیت و جایگاهی که اقدامات عمرانی در توسعه و رونق شهر دارد، اجرای عملیات های عمرانی در اولویت برنامه های کلان مدیریت شهری و به دنبال آن مناطق تحت پوشش این نهاد اجرایی قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود