6 مرداد 1395
شماره خبر: 167264

آمار و اطلاعات (فرابر) تحت اینترنت یکپارچه سازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمار و اطلاعات (فرابر) تحت اینترنت یکپارچه سازی شد


قائم مقام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از یکپارچه سازی در سیستم نرم افزاری آمار و اطلاعات (فرابر) تحت اینترنت در شهرداری کرج خبر داد.
محمد زارع با اعلام این خبر گفت: از آنجا که همواره بنا به شرایط مختلف، نيازهاي آماري و اطلاعاتي مديران و کارشناسان در مجموعه شهرداری در حـال تـغيير و تحول است، سازمان فاوا فاز توسعه نرم افزار را همواره در دستور کار خواهد داشت و انواع تغييرات در سـطوح مختلف ساختاري، محتوايي، کـاربري و ... به این منظور اعمال می شود. زارع افزود: نسخه آنلاین و تحت اینترنت فرابر در فاز توسعه این نرم افزار ایجاد شده و مدیران ارشد در مجموعه شهرداری کرج و حوزه هایی که آمار و اطلاعات خود را در این نرم افزار به ثبت می رسانند قادر خواهند بود از طریق آدرس amar.karaj.ir به این سرویس نرم افزاری دسترسی پیدا کنند. قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان فاوا تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات حائز اهمیتی که در خصوص این نرم افزار انجام گرفته، فعال شدن سیستم هشدار در نرم افزار است.
زارع اضافه کرد: با استفاده از این سیستم، گزارشات و یا موارد مورد نیاز را می توان در نرم افزار تعریف نمود و در مواقع لزوم و یا وقوع رخدادهای خاص، نرم افزار با ارسال اطلاعیه و پیام هشدار توسط سرویس پیامک و یا ایمیل، کاربر را از موضوع مورد نظر آگاه می کند. لذا با همین رویکرد، حوزه مدیریت آمار و اطلاعات سازمان به صورت دائمی نظام آماری فرابر را توسعه داده و نیازهای جدید آماری و اطلاعاتی مدیران را پوشش خواهد داد. وی در خاتمه گفت: این نرم افزار که با هدف ایجاد نظام یکپارچه آمار و اطلاعات در شهرداری کرج راه اندازی شد و به زودی از طریق تبلت و گوشی های هوشمند نیز در دسترس خواهد بود. به این ترتیب مدیران ارشد در هر زمان و در هر مکان قادر خواهند بود به گزارشات درآمدی و پرسنلی در قالب جداول و نمودارهای گرافیکی و داشبوردهاي مديريتي دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود