26 مرداد 1395
شماره خبر: 168472

پیشنهاد شهرداری برای تکمیل سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشنهاد شهرداری برای تکمیل سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری کرج


در جلسه علنی شورای شهر کرج، شهرداری پیشنهادی با محوریت تکمیل سالن شش هزار نفری این شهرستان مطرح کرد.
جلسه علنی شورای شهر کرج با محوریت بررسی لایحه کمک مالی به باشگاه مقاومت البرز که در حال حاضر به نام استان در لیگ برتر بازی می کند، برگزار شد. شهردار کرج با اشاره به اینکه مقرر شده است تیم های که با نام شورا و یا شهرداری کرج در لیگ های ورزشی کشور حضور می یابند مورد حمایت مدیریت شهری قرار گیرند، گفت: باشگاه ورزشی مقاومت برای کمک مالی یک لایحه را به شهرداری کرج ارائه کرده است.علی ترکاشوند با اشاره به اینکه در باشگاه مقاومت البرز یک تیم فوتسال و دو تیم والیبال آقایان و بانوان مشغول فعالیت هستند، گفت: به اذعان بسیاری از ورزش دوستان و متولیان ورزش، والیبال کرج در کشور مطرح بوده و حرفی برای گفتن دارد.
احداث سالن های ورزشی چندمنظوره در مناطق محروم کرج
لایحه پیشنهادی به شورای شهر کرج در خصوص کمک مالی به باشگاه مقاومت البرز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان با اکثریت آرا به تصویب رسید. گفتنی است این مقدار اعتبار برای تیم های فوتسال و دو تیم والیبال این باشگاه اختصاص یافته است. ترکاشوند در خصوص پیشنهاد احداث ۶ سالن ورزشی در کرج، گفت: مقرر شده است که شهرداری کرج ۶ سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در مناطق محروم کرج بسازد.شهردار کرج با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور سالن ورزشی طبقاتی در شهرستان کرج احداث شد، گفت: با توجه به اینکه ارزش زمین در کرج بسیار بالا است احداث ۶ سالن ورزشی به صرفه نیست و بهتر است این سالن ها طبقاتی احداث شود. وی در ادامه پیشنهاد احداث ۶ سالن ورزشی سه طبقه را ارائه کرد و گفت: پروژه ۶ سالن چند منظوره با عقد قرارداد مجزا برای هر سالن، پیشنهاد شهرداری کرج به شورای شهر است.
اعلام مناطق محروم کرج برای ارائه خدمات ورزشی
شهردار کرج در ادامه با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری ابنیه های ورزشی و غیرورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: متاسفانه حفظ و نگهداری برخی از ابنیه ها در شهرستان مغفول مانده است.
مجید کاویانی عضو شورای شهر کرج در خصوص پیشنهاد شهرداری درباره ساخت سالن های ورزشی چند منظوره با طرح این سوال که آیا قرارداد این سالن ها مقطوع بوده یا بحث تعدیل قیمت در آن لحاظ شده است، گفت: شهرداری کرج باید مناطقی را که مقرر شده سالن های ورزشی در آن ساخته شود، مشخص کند. کاویانی به لحاظ کردن پیوست های اجتماعی پروژه های عمرانی در کرج تاکید کرد و گفت: باید در احداث سالن های ورزشی چندمنظوره استانداردهای لازم رعایت شود. در ادامه این جلسه شهردار کرج پیشنهاد دیگری در خصوص تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفر شهرستان کرج مطرح کرد.
مکاتبه شورای شهر کرج با وزیر ورزش
ترکاشوند خطاب به رئیس شورای شهر کرج و با تاکید بر اینکه این سالن ورزشی مدت هاست که نیمه تمام مانده است، گفت: بهتر است شورای شهر کرج طی مکاتبه ای با وزیر ورزش درخواست واگذاری این پروژه را به شهرداری کرج بدهد. وی با اشاره به اینکه دولت به واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی تاکید دارد، گفت: اگر این پروژه به شهرداری کرج واگذار شود می توان در کمترین زمان ممکن تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد. در پایان این جلسه اعضای شورای شهر به پیشنهاد شهرداری کرج در خصوص احداث ۶ سالن ورزشی سه طبقه رای مثبت دادند. همچنین لایحه دیگری که در لحظات پایانی مورد بررسی قرار گرفت در خصوص تامین دفتر برای انجمن تالاسمی استان بود که تصویب شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود