31 مرداد 1395
شماره خبر: 168735

مشکلات منطقه 4 کرج طی نشست با معتمدین محلات بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات منطقه 4 کرج طی نشست با معتمدین محلات بررسی شد


اولین جلسه هم اندیشی مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با معتمدین محلات برگزار شد و بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادات برای ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان صورت گرفت.
امیر حسین کاظمینی اولین نشست خود را با معتمدین محلات کرج برگزار کرد که هدف از برگزاری این آشنایی با معتمدین و رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه 4 شهرداری کرج بود.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در این نشست عنوان کرد: همراهي و هماهنگي بين معتمدين محلات و مديران شهری بسيار حائز اهميت است چرا كه آنها رابطان بين مردم و ما هستند و اينگونه نشست‌ها مي‌تواند راهكارهاي مناسبي را براي رفع مشكلات شهري شهروندان به دنبال داشته باشد. کاظمینی اظهار داشت: استفاده از تجربیات و تخصص معتمدین در اجرای امور مختلف شهری از جمله حوزه های فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، خدمات عمرانی، شهرسازی و ... موجب ارتقای کیفیت و تسریع در انجام پروژه های مختلف شهری می شود و خدمات مطلوب و شایسته تری به مردم را از سوی مدیریت شهری بهمراه دارد. این مسئول این مسئول با اشاره به اینکه سرعت کارهای عمرانی بدون همکاری شهروندان کند خواهد شد، خواستار تعامل بیشتر شهروندان در خصوص ارائه انتقادات و پیشنهادات شد و گفت: همچنین همکاری شهروندان در زمینه پرداخت به موقع عوارض این دستگاه را در اجرای سریع تر پروژه ها و خدمت رسانی مطلوب کمک می کند و با توجه به اینکه شهرداری یک سیستم درآمد هزینه است، مسئولان شهری برای ایجاد فضای مطلوب نیازمند همکاری شهروندان در این زمینه هستند. وی در پایان به بيان بخشي از فعاليت‌هاي در دست اجرای منطقه 4 شهرداری کرج تا پایان سال جاری پرداخت و یادآور شد: شهرداري با تمام قوت در امر خدمت رساني به شهروندان، زيباسازي شهر و اجراي كارهاي عمراني گام بر می دارد و امید است که بتوانیم خدمات مطلوب و در خور و شایسته مردم فهیم این منطقه را ارائه نمائیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود