14 آذر 1395
شماره خبر: 170689

اختصاص ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای سرشماری نفوس و مسکن توسط شورای شهر کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اختصاص ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای سرشماری نفوس و مسکن توسط شورای شهر کرج


اختصاص مبلغ ۵۰ میلیون تومان به فرمانداری کرج و ۲۰ میلیون تومان به فرمانداری فردیس در راستای تامین هزینه خودرو و غذا برای ماموران اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال‌جاری در شورای شهر کرج به تصویب رسید.
در جلسه شورای شهر کرج که امروز برگزار شد، لوایح ارسالی از سوی شهرداری کرج به کمیسیون بودجه مورد بررسی اعضا شورای شهر کرج قرار گرفت. در این جلسه درباره مساعدت مبلغ 50 میلیون تومان به فرمانداری کرج و 20 میلیون تومان به فرمانداری فردیس در راستای تامین هزینه خودرو و غذا برای مامورین اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری بحث شد که در نهایت با رای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید. همچنین اعضای شورای شهر موافقت کردند به‌منظور مساعدت به ستاد مبارزه با مواد مخدر به‌مناسبت فرارسیدن هفته ناجا مبلغ 16 میلیون تومان از محل ماده 16 ردیف جاری هزینه شود.
افزایش سهم سازمان تاکسیرانی از محل ماده 16 بودجه مصوب امسال به میزان 390 میلیون تومان مازاد بر اعتبار مصوب اقدام شده هم در این جلسه مطرح شد. در این راستا مریم قهرمانی با اشاره به اینکه بیش از یک‌سال برای بیمه تاکسیرانی‌ها نامه به شهرداری ارسال شده است، گفت: می‌توان با مبلغ 600 میلیون تومان نزدیک به 2 هزار نفر راننده تاکسی را بیمه کرد. عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه 12 هزار تاکسی با کمتر از 10 ناظر در کرج وجود دارد، افزود: شورای شهر کرج بیمه برای راننده‌های تاکسی را مصوب کرده اما نزدیک به یک سال است که این مصوبه در شهرداری بدون اقدام مانده است. به گزارش تسنیم، این لایحه در کمیسیون بودجه با اکثریت آرا به تصویب رسیده بود که در جلسه شورای شهر هم با آن موافقت شد. همچنین در جلسه شورای شهر لایحه تکمیل و بهره‌برداری ساختمان عمران و خدمات شهر منطقه 12 مبلغ 400 میلیون تومان نقد از ردیف اعتباری تحت عنوان پروژه تکمیل ساختمان شهری عمران منطقه 12 با اعتبار بالغ بر 400 میلیون تومان ارائه شد که در کمیسیون بودجه با اکثریت آرا به تصویب رسیده بود اما در جلسه شورا با بررسی و اعتراض بهنام محمودی عضو شورای شهر، مبلغ 200 میلیون تومان برای توسعه فیزیکی شمال پارک هامون و 300 میلیون تومان برای ساخت ساختمان خدمات شهری به تصویب رسید.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود