12 بهمن 1395
شماره خبر: 173953

روند اجرای پروه های عمرانی منطقه 4 شهرداری کرج رصد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند اجرای پروه های عمرانی منطقه 4 شهرداری کرج رصد شد


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج طی جلسه ای که با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج برگزار شد، روند اجرای پروه های عمرانی منطقه رصد شد.
طی جلسه ای که با حضور امیر حسین کاظمینی مدیر منطقه، علی اصغر کمالیزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همراهی مهرداد تیراندازیان مدیر کل نظارت بر ابنیه و پارک های شهرداری کرج و دیگر مسئولین برگزار شد، پروژه های عمرانی سطح منطقه و ساختمان اداری در حال احداث این منطقه بررسی شد. کاظمینی بیان کرد: از جمله اقدامات مسئولین شهری به منظور انجام وظایف مدیریتی و خدمات رسانی شایسته به شهروندان ارائه برنامه های منسجم و هدفمند می باشد که این مهم از طریق تشکیل کارگروه های منسجم محقق می شود؛ بی شک با جاری شدن این روند شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر کرج هستیم.
,و ی تاکید کرد: افزایش رضایتمندی شهروندان اولویت مهم شهرداری ها در اجرای برنامه های پیش بینی شده است که بخشی از آن به ویژه در بحث تکریم ارباب رجوع با بهره برداری از ساختمان اداری منطقه 4 کرج محقق می شود. کاظمینی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه تمهیدات ویژه ای برای بهره برداری هر چه سریعتر از چند پروژه عمرانی در منطقه به ویژه پروژه ساختمان اداری اندیشیده شده است، وظایف شهرداری ها نسبت به شهروندان را مهم دانست و عنوان کرد: اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم و برابری امکان بهره مندی و دسترسی تمام شهروندان از اطلاعات اداری، اطلاع رسانی به موقع و مناسب، نظارت بر روند شفاف سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع از جمله این وظایف است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود