10 دی 1391
شماره خبر: 17597

اولویت شهرداری کرج در نامگذاری معابر شخصیت های تاریخی و ملی و شهدا است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولویت شهرداری کرج در نامگذاری معابر شخصیت های تاریخی و ملی و شهدا است


سپیدارآنلاین: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، اولویت مدیریت شهری در نامگذاری معابر شهر را نام شخصیت هاي تاریخی، قهرمانان ملی و شهدا اعلام کرد.
علیرضا پیغمبردوست در زمینه طراحی میادین در کلانشهر کرج اظهار داشت: کمیته طراحی و نامگذاری میادین شهری از مجموعه وظایف شهرداری در بند 27 ماده 55 قانون شهرداري ها است که مدیریت شهری اقدامات لازم را برای نامگذاری معابر و نصب لوحه نام انجام می دهد. وی افزود: در این زمینه شهرداری کرج در خردادماه سال 88 آیین نامه نامگذاری و تغییر نام اماکن شهر را تهیه و تدوین و در شصت و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شوراي شهر در مرداد 88 و در دویست و بیستمین جلسه رسمی اين پارلمان در شهریور همان سال تصویب و لازم الاجرا کرد.
کمیته نامگذاری معابر در کرج شکل گرفت
این مسئول با اشاره به اینکه این کمیته زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر است، عنوان کرد: کمیته نامگذاری معابر در کرج شکل گرفته و دبیرخانه آن در روابط عمومی مستقر شده است. پیغمبردوست ادامه داد: تابلوهای شهری حکم شناسنامه شهرها را دارند که این مهم بیانگر ارزشهای اعتقادی، مذهبی، تاریخی و اجتماعی جامعه است، در واقع نامگذاری معابر از جمله مسائلی است که با در نظر گرفتن جوانب مختلف آن انجام مي شود.
اولویت شهرداری در نامگذاری معابر استفاده از شخصیت های تاریخی و ملی و شهدا است
مدیر روابط عمومی و امور

ميهمان
پاسخ 1/03/1397 - 09:48 ساهین

خب امروز یکی از همسایه های ما اسم پسر کوچیکش رو گزاشته رو کوچه اسم قبلی شهید ترابی بود الان اسمشو گزاشته کمیل لطفا رسیدگی کنین چ وضعشه چون پارتیش کلفته حتما باید اسم بسر کوچیکش رو کوچه باشه :/

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود