24 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 178124

اجرای طرح های رفاهی با مشارکت شهروندان تحقق پذیر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح های رفاهی با مشارکت شهروندان تحقق پذیر است


رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرج گفت: اجرای طرح های رفاهی با مشارکت مردم و شهروندان از سرعت و کیفیت بیشتری بهره مند خواهد شد.
، امروزه برای رعایت حقوق شهروندی نیاز به همکاری هر چه بیشتر خود شهروندان و مردم محله است؛ تمامی طرح هایی که به منظور رفاه مردم محله در حال اجرا می باشد با مشارکت مردم سرعت و پیشرفت چشمگیری داشته و موفق تر بوده است. این مسئول ادامه داد: کلانشهر کرج در سايه مشارکت همه جانبه شهروندان و سرمايه گذاران داخلی و خارجی با ارائه الگوهای مناسب به شهری آرمانی مبدل خواهد شد. در اين راستا لزوم تقويت حس مشارکت جويي آحاد مردم در انتخابات شورای شهر، احساس می شود و انتظار می رود با مديريت و برنامه ريزی مناسب، زمينه حضور گسترده مردم در حوزه های مختلف شهری فراهم شود.
مصطفایی با بیان اینکه مشارکت مردمی رابطه ای دوطرفه شامل کسب اطلاعات از مردم و ارایه ایده ها، مشکلات و نگرانی ها به آنان است، گفت: از مهمترین مزایای برنامه ریزی مشارکتی می توان به افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه اشاره نمود؛ چرا که مردم از طریق مشارکت نسبت به حقوق خویش آگاه می گردند. وی عنوان کرد: ایجاد حس مسئولیت اجتماعی و تعلق به جامعه از مزایای برنامه ریزی مشارکتی است به طوریکه مشارکت عمومی یک حس واقعی و اصیل مسئولیت جمعی و حس وابستگی به جامعه را خلق میکند که این امر خود به خود سبب درگیرشدن فعالانه مردم در مشارکت و اجرای طرح می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود