24 دی 1396
شماره خبر: 189808

ایفای نقش سازمان سیما منظر شهری در طرح نگهداشت منطقه 9 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایفای نقش سازمان سیما منظر شهری در طرح نگهداشت منطقه 9 کرج


با اجرای هشتمین مرحله از طرح بهبود نگه داشت شهر نیروهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از تمامی مناطق 10 گانه کرج به خدمت رسانی در منطقه 9 مشغول شدند.
همزمان با آغاز روز جمعه، 22 دی ماه، مدیریت منطقه 9 میزبان مسئولان و نیروهایی از مناطق و سازمان های شهرداری کرج شد تا هشتمین مرحله از طرح بهبود نگه داشت شهر را در این منطقه به اجرا درآورند.
بر همین اساس کلیه نیروهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری از مناطق 10 گانه کرج نیز به این منطقه از شهر آمدند و به کار و فعالیت در حوزه های فضای سبز و زیباسازی پرداختند. این طرح با تقسیم بندی آن منطقه به 9 زون و حضور نیروهایی از تمامی مناطق شهرداری کرج آغاز و نسبت به اجرای عملیات مختلفی از جمله زیباسازی، درختکاری، گلکاری و هرس در حوزه فضای سبز، پاکسازی، نظافت، بهسازی مسیرها و سایر امورات از سوی سازمان ها و مراکز مختلف اقدام شد و به واسطه اجرای این طرح، منطقه مورد نظر از حیث کیفی، به سطح قابل توجه و استانداردی ارتقاء پیدا کرد. لازم به توضیح است جابجایی دپوی فضای سبز از پشت ایستگاه محمد شهر، اصلاح عملیات نور پردازی برای درختان و خاکریزی حاشیه اتوبان از حد فاصل مهرویلا تا مهرشهر به منظور احداث فضای سبز نیز بخشی دیگر از عملیات انجام شده از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بود. شایان ذکر است قائم مقام شهردار کرج نیز به عنوان عالی ترین مسئول حاضر در طرح حضورپیدا کرد و با مراجعه به محل های اجرای عملیات یاد شده اقدامات بخش ها و زیر مجموعه های مجری طرح را مورد نظارت و بررسی قرار داده و مهر تایید را بر عملکرد آنان کوبید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود