15 مرداد 1397
شماره خبر: 199564

آغاز اجرای عملیات زیرسازی ادامه بلوارهای بوعلی (بلوار دادگستری) و تربیت مربی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز اجرای عملیات زیرسازی ادامه بلوارهای بوعلی (بلوار دادگستری) و تربیت مربی


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از آغاز اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و پیاده روسازی ادامه بلوار بوعلی (بلوار دادگستری) و اتصال آن به بلوار تربیت مربی، واقع در منطقه 8 این کلانشهر خبر داد.
علیرضا عاقلی با اعلام این خبر، افزود: در آغاز اجرای این عملیات، عملیات خاکبرداری بلوار تربیت مربی و اتصال آن به ضلع شرقی دانشگاه هنر (دادگستری) با حجم تقریبی 27 هزار متر مکعب در حال انجام است.
وی با اشاره به روند فیزیکی این پروژه عنوان کرد: پروژه ادامه بلوار بوعلی به طول 200 متر و عرض 30 متر و بلوار تربیت مربی به طول 300 متر و عرض 35 متر در حال اجرا است که پس از مراحل خاکبرداری آن، تسطیح و تحکیم بستر جهت اجرای زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت در دستور کار قرار دارد. این مسول خاطرنشان کرد: این امر به منظور تسریع در تردد و دسترسی شهروندان، بهسازی و ساماندهی معابر و دستیابی به استانداردهای مطلوب شهری با بهره گیری از ماشین آلات سازمان و نیروهای پشتیبانی سازمان صورت می گیرد. عاقلی با بیان اینکه احداث ادامه بلوار بوعلی (بلوار دادگستری) و اتصال آن به بلوار تربیت مربی از جمله پروژه های بزرگ منطقه 8 شهرداری کرج محسوب می شود، افزود: با بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی این منطقه، تسهیل در تردد خودروهای مسیر ذکر شده و همچنین دسترسی به پردیس دانشکده پزشکی و اطلاعات و دادگستری را شاهد خواهيم بود. وی در ادامه به نقش تاثیرگذار اقدامات عمرانی در ایجاد رضایت شهروندان اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر اقدامات موثری در حوزه عمرانی در سطح شهر صورت گرفته است که به طور قطع، روند توسعه و شتاب در پروژه های عمرانی در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود