10 شهریور 1397
شماره خبر: 200966

مطالعات ساماندهی آب های سطحی رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب اجرا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مطالعات ساماندهی آب های سطحی رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب اجرا می شود


سرپرست شهرداری کرج در جریان بازدید و نشست با مشاورین و پیمانکاران پروژه های عمرانی این کلانشهر گفت: مطالعات ساماندهی آب های سطحی رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب نیز اجرا می شود.
محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از پروژه جابجایی دیوار پادگان سپاه استان البرز، تقاطع غیر هم سطح ماهان_باغستان و پروژه تعریض خط ۴ حصار اظهار کرد: طی هفته های اخیر عملیات بتن ریزی جابجایی دیوار پادگان سپاه به طول یکصد متر توسط پیمانکار منتخب شهرداری آغاز به کار کرده است.
اجرای بتن ریزی ستون های دیوار پادگان سپاه
وی با بیان اینکه عملیات اجرای بتن ریزی ستون‌های دیوار پادگان سپاه نیز در حال انجام است، افزود: شهرداری متعهد شده تاسیسات ساختمانی که به واسطه اجرای این پروژه تخریب شده را برای سپاه احداث کند.
ادامه اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت پروژه خط ۴ حصار
سرپرست شهرداری کرج همچنین در جریان بازدید از پروژه تعریض خط ۴ حصار کرج، تصریح کرد: طبق ارزیابی و بررسی های صورت گرفته عملیات اجرای زیرسازی و روکش آسفالت این طرح نیز در حال اجرا است.
احمدی نژاد در بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه ساماندهی تپه مرادآب، خاطرنشان کرد: به گفته پیمانکار این پروژه، عملیات خاکبرداری طرح مذکور همچنین اجرای دیوار حائل خاکریز اجرایی خواهد شد. وی با تاکید بر لزوم توجه به مبحث مهم ساماندهی آب های سطحی، گفت: مطالعات ساماندهی آب های سطحی رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب نیز در دستور کار پیمانکار قرار دارد. لازم به ذکر است، محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج از روند پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیر هم سطح ماهان_باغستان نیز بازدید کرد و در جریان موانع و مشکلات این طرح قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود